na tai esmę teisingai parašei. Dar, automobilio paties salono charakteristika tokia, kad žemi dažniai kažkiek "pakeliami", tai irgi duoda pliusiuką uždarai dėžei. Kas link švilpimo - išvis huinia, normalūs fazikai, teisingos formos ir adekvačių matmenų nešvilpia. Kitas dalykas, tai problemos su derinimu, labai lengva ant dažnuminės charakteristikos gaut "kuprą" - grubiai šnekant, bus baubimas. Na ir su garsas, visgi bus ne toks "greitas". Bet čia jau kaip kam ir kaip kokiai muzikai. Kaip jau ne kartą minėjau, atkūrimas iki labai žemo dažnio tikrai ne visada reikalingas, pvz klausant tą patį roką, tikrai 20Hz niekam neįdomūs. Apskritai, bandė gal kas per Utopias klausyt AC/DC? Tikrai "vežė" taip, kaip "skardiniai" Klipsch'ai? On 2012.07.17 09:34, spakainas wrote: > Na matai, signalizacija labai vienšališkai ir užtikrintai sako, kad > fazikas iš principo yr blogis ir jis niekur negroja, tik švilpia. Tai > man ir įdomu patapo, kaip ten yr su tuo "visur"? ;] > Kol kas supratau tiek, kad closed populiaru auto aparatūroj, nes galima > mažesnę dėžę padaryt, taip kažkur vos ne dvigubai. Taip pat su closed > paprasčiau dėl kokybės - net ir nemokant ir nelabai gaudantis kolonkių > projektavime galima pasiekt kokybiško rezultato. Su vented gi viskas > atvirkščiai - dėžės tūris paprastai didelis ir labai didelis, spl > pasiekia daugiau nei vented, bet jei netinkamai suprojektuotas ir > suderintas, tai kerta per kokybę iškart, ypač prie labai žemų dažnių. > Kažką radau čia, bet angliškai tik slebizavoju, tai gal kas geriau > kertantis padarys konspektą ir įmes čia (Icetom, gal tau įdomu?): > > http://diyaudiocorner.tripod.com/dilemma.htm > >> Fazikas yra blogai kaip ir galinis amortikas - dviratyje uz 500 Lt ar >> 1000 Lt.. >> >> taip kad utopijos cia nieko prie ko vyruciai , ne ta lyga:) > >