Pradek nuo ar kuris nors jas is viso gyvas mate :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ju31st$th6$1@trimpas.omnitel.net... > na tai esme teisingai parasei. Dar, automobilio paties salono > charakteristika tokia, kad zemi dazniai kazkiek "pakeliami", tai irgi > duoda pliusiuka uzdarai dezei. > Kas link svilpimo - isvis huinia, normalus fazikai, teisingos formos ir > adekvaciu matmenu nesvilpia. Kitas dalykas, tai problemos su derinimu, > labai lengva ant daznumines charakteristikos gaut "kupra" - grubiai > snekant, bus baubimas. Na ir su garsas, visgi bus ne toks "greitas". Bet > cia jau kaip kam ir kaip kokiai muzikai. Kaip jau ne karta minejau, > atkurimas iki labai zemo daznio tikrai ne visada reikalingas, pvz klausant > ta pati roka, tikrai 20Hz niekam neidomus. Apskritai, bande gal kas per > Utopias klausyt AC/DC? Tikrai "veze" taip, kaip "skardiniai" Klipsch'ai? > > > On 2012.07.17 09:34, spakainas wrote: >> Na matai, signalizacija labai viensaliskai ir uztikrintai sako, kad >> fazikas is principo yr blogis ir jis niekur negroja, tik svilpia. Tai >> man ir idomu patapo, kaip ten yr su tuo "visur"? ;] >> Kol kas supratau tiek, kad closed populiaru auto aparaturoj, nes galima >> mazesne deze padaryt, taip kazkur vos ne dvigubai. Taip pat su closed >> paprasciau del kokybes - net ir nemokant ir nelabai gaudantis kolonkiu >> projektavime galima pasiekt kokybisko rezultato. Su vented gi viskas >> atvirksciai - dezes turis paprastai didelis ir labai didelis, spl >> pasiekia daugiau nei vented, bet jei netinkamai suprojektuotas ir >> suderintas, tai kerta per kokybe iskart, ypac prie labai zemu dazniu. >> Kazka radau cia, bet angliskai tik slebizavoju, tai gal kas geriau >> kertantis padarys konspekta ir imes cia (Icetom, gal tau idomu?): >> >> http://diyaudiocorner.tripod.com/dilemma.htm >> >>> Fazikas yra blogai kaip ir galinis amortikas - dviratyje uz 500 Lt ar >>> 1000 Lt.. >>> >>> taip kad utopijos cia nieko prie ko vyruciai , ne ta lyga:) >> >> > >