Kolonėlės visai nesvarbu. Nepatinkančios/tipiškai netinkamos tendencijos pasimato Audyssey ir kitas autokalibracijas pabandžius skirtingose patalpose su skirtingo lygio kolonėlėm ir aparatūra. Dominuojanti visų autokalibracijų blogybė - (6-8)kHz ADCH pakėlimas, dėl ko garsas, priklausomai nuo patalpos akustikos, dažnai pasidaro specifiškai nemalonus. Tikriausiai taip yra dėl visų gamintojų naudojamo to paties Panasonic WM-62 mikrofono ADCH, kurią autokalibratorius priima kaip idealią, o ji tokia nėra. Tokia blogybė nesunkiai pašalinama, jei yra rankinis "Fine Tuning", o kai tokios galimybės nėra, šiuolaikinio interjero patalpoje, taip sukalibruoto garso negali palikti, tenka padaryti off, nors kiti kalibravimo momentai gal būtų ir naudingi. Čia tik vienas iš pavyzdžių. Autokalibravimas, ypatingai komplikuotose patalpose, "pripjauna grybų" ir daugiau, todėl labai gerai, kai šį tą gali ir pats dar pasukioti. p.s.: Pioneer MCACC autokalibracija patinka ne vien dėl galimybės redaguoti rezultatą, bet ir dėl to, kad matavimui, skirtingai nuo Audyssey, naudojami daug informatyvesni impulsiniai signalai. Kambario atsakas į impulsą pilnai charakterizuoja analizuojamą sistemą, t.y., naudojant diskretinę Furjė transformaciją, pamatuoto "atsakyto" signalo laikinė funkcija perdaroma į signalo spektrą (dažninę signalo funkciją), kurios matematikoje yra visi "atsakyto" signalo parametrai - amplitudės, bangos formos, dažnių spektro ir signalo fazės. Tada resyveryje esantis DSP su signalu gali daryti ką tik nori. Aišku, "первым делом самолёты, ну а девушки потом" - verčiant pažodžiui, stiprintuvas svarbiausia, visa kita px. Pats esu stereo šalininkas, nors daugiakanalio garso galimybės taip pat įdomios ir namų sąlygomis jos vis gerėja, nes į buitį persikelia anksčiau buvę tik profesionalūs sprendimai. :) On 2013.03.26 10:33, Icetom wrote: ....Tai kokios tada turi būti kolonėlės, > kad Audyssey bandydamas pakoreguoti taip užkelia ar pamažina taškus > dažnių kreivėje ... :/