Na ir sunku su tavim, rašai, stengiesi, aiškini, o vistiek, "trukt už vadžių ir vėl iš pradžių", atrodo, kad kad net neskaitai arba visai nesupranti esmės. Gerai įsigilink į šitą sakinį, pateik jį Pioneer atstovui ir paprašyk pakomentuoti: "(16-250)Hz diapazone su 1Hz žingsniu surandama stovinti banga (suderinamas dažnis), kiek reikia sumažinamas lygis ir parenkama filtro kokybė (Q). Jei reikia, tai padaroma viso trim stovinčių bangų modom, tam naudojant tris atskirus filtrus. Šito kalibravimo reikšmės priskiriamos visom kolonėlėm ir atskirai subwoofer'iui." Tai kas yra padaroma žemuose su MCACC, yra daugiau negu super, neįsivaizduoju ar būtų galima geriau, nes net ir to yra daugiau nei gana. Yamaha YPAO daro panašiai, tik jos EQ su 31Hz pradiniu dažniu yra parametrinis ir visam likusiam diapazonui, bet dažnis per visą diapazoną keičiamas dideliais žingsniais (viso 27 atskaitos) ir visam dažnių diapazonui išsaugojami sukoreguotį tik 7 filtrų parametrai (dažnis, kokybė, lygis). Tai irgi labai neblogai, bet YPAO derinimas tuom ir baigiasi. Nieko daugiau padaryti ir negali, nes matavimui naudojamas tik vienas mažai informatyvus sweep tonas, kurį, ir tik jį, naudoja ir Audyssey MultEQ. Pioneer MCACC matavimams naudoja net 7 skirtingus signalus! Yamaha RX-A1020 padarytą auto rezultatą leidžia nukopijuoti į rankinius nustatymus ir atlikti Fine Tuning. RX-V673 neturi tokio nukopijavimo, nors rankinis režimas yra, bet jame suvesti reikšmes visiems kanalams yra nemenkas darbelis. Jei MCACC sistema nedarytų papildomų svarbių nustatymų, tai svarbiausia dalis - parametrinio EQ derinimas ir gautas rezultatas pas Audyssey, YPAO ir MCACC yra gana panašūs. EQ derinimo dalis su Pioneer MCACC atrodo taip: kaip jau rašiau, (16-250)Hz diapazone su 1Hz žingsniu surandama stovinti banga (suderinamas dažnis), kiek reikia sumažinamas lygis ir parenkama filtro kokybė. Jei reikia, tai padaroma viso trim stovinčių bangų modom, plius, visiems kanalams individualiai, papildomai atliekams visos ADCH derinimas su pilno diapazono, 9 juostų grafiniu EQ, t.y. suderinamas 9 fiksuotų dažnių, kiekvieno dažnio lygis atskirai. Plačiau parašyti apie Audyssey MultEQ negaliu, nes po kalibravimo, gruboku grafiku, parodomas tik EQ rezultatas, be jokių tikslesnių duomenų ir nėra jokių Fine Tuning galimybių. Galima spręsti tik iš matavimo metodo, kad veikimas ir galimybės yra giminingos YPAO ir yra tik dalis to (aišku gana esminė), ką padaro MCACC, kurio galimybės gerokai didesnės, net gana biudžetiniam VSX-922 modelyje. Gautus duomenis aparatas, žinoma, turi apdoroti su tam tikru tikslumu ir duoti darbo vienokio ar kitokio lygio procesoriams. Paimama apdorojamui duomenų sekos apimtis, tikslumas ir procų galia, skirtinguose aparatuose, suprantama, yra skirtinga. Grupinis vėlinimas daromas išskirtinai tik pas Pioneer ir, jei gerai suprantu jo esmę, yra aktualus aukštesniems dažniams. Šiuo derinimu yra sureguliuojami iš kolonėlių išspinduliuotų dažnių vėlinimai taip, kad klausytoją pasiektų erdviniai koherentiški sferiniai bangos frontai. Taip pat, tik MCACC atlieka, atskirai kiekvienam kanalui, 9 atskirų dažnių reverberacijos suderinimą. Papildomai Pioneer resveriuose, rankiniu būdu, dar galima koreguoti taip vadinamą X-Curve - bendrą ADCH pakilimą/kritimą aukštuose dažniuose. Ačių už dėmesį. :) On 2013.03.27 11:17, Icetom wrote: >> 4) Šitas punktas apie tai, kaip MCACC sistema nevaldo žemų dažniu. :) > > Taip, subui iš MCACC naudos jokios (tai patvirtinęs pats Pioneer > atstovas). Objektyvumo dėlei, realiai reiktų pamatuoti naudojant pvz. > REW programą A. MCACC, A. YPYAO ir Multeq XT32 (iš bėdos MultEQ XT) ir > būtų viskas aišku. > >> 6) Atskirų kanalų signalų grupinio vėlavimo suderinimas diapazone >> 200Hz - 20kHz (yra tik pas SC-LX56 su MCACC Advanced) (yra tik pas >> Pioneer)." > > O kur 20-200 Hz atkarpa :/ ? Spėju nebepakanka DSP resursų tokių > apskaičiavimų atlikimui...