Tema: Re: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-27 20:14:49
?>MA RS6 tai cia jau kitas lygis.
Manau su tavo BX5 ir taip pat gerai suskambėtų Halo Reach žaidimas ;)

>Tai tu per ta pati Denon'a savo leidai ar cia visai atskira sistema?
Čia kita - stereo sistema Cyrus gamintojo pagrindu. Namų kinui ir žaidimams
naudoju minėtas Tannoy ir Denon AVR-1909. Geriau aš nebūčiau pajungęs savo
xbox360 prie savo MA RS6 :D Dabar pradeda kirbėti mintys pakeisti Tannoy į
kokias MA RX1 ar pan. :/ :)

>Na mano turimus HAMA laidus (puse bb toks vytas varis apvalkale) Hi-fi
>pasaulyje ishgaidino shvelnia forma :) Patare pirkt ju turimus po 35-70 lt.
>metras. Manai verta?
Nežinau. Dėl laidų čia jau toks slidus reikalas :D Pats, kadangi ir pirkausi
Hifi pasaulyje, tai jie man gera kaina padarė Chord Silverscreen laidus su
Chord banana jungtimis (dėl patogumo)- kaip tai griekas buvo nepasiimti :)
Rimti audiofilai sako, kad šūdas tie kolonėlių laidai, kur naudoju, bet man
jie l. gerai abejose sistemose :) Kažkaip kaip paskaičiuoji kiek išleistum
laidams, geriau jau tą sumą pridėti prie perkamo stiprintuvo ar pan. - bus
didesnis efektas, mano nuomone :)
http://www.hifipasaulis.lt/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=777&category_id=136&option=com_virtuemart&Itemid=51