Na tai dar kiekvienas ta pati po du kartus pasakis ir bus tadu aisku :) o del PD na tai savaime aisku kad purkstuko-siubliuko vietoj didelis slegis... vienzo ausintuvas jam skirtoj vietoj ir nauduojams pagal paskirti, manau vw mechanikai seip jo ten ne idejo ir pragalvojo jo darba. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gpu0o9$fs4$1@trimpas.omnitel.net... > šiltas geriau, bet matyt jis pasidaro šiltas tiek, kad jau per daug :) > > -- > Dainius > > > "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > news:gptm4q$2n8$1@trimpas.omnitel.net... >> na tu buvai cia kazkurioj diskusijoje ta minejes... o bet taciau ar >> siltas >> kuras nera geriau ? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gptjru$uhg$1@trimpas.omnitel.net... >>> kura aushina ant "abratkes". Ikaista jis kai slegia iki 1800bar - tai po >>> siurblio aushint tenka >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>> news:gptj36$t4u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> uzsivarem cia ant duobe toki VW CADDY. po dugnu stovi toks >>>> radiatoriukas >>>> ir >>>> i ji ieinantys ir iseinantys 2 vamzdeliai. toliau jie nueina i baka ... >>>> tai >>>> cia taip iseina, kad cia tas mistinis kuro ausintuvas. googlas nieko >>>> idomaus >>>> nepasakoja kam ta kura ausinti reikia. gal kas yra susidures su tokiais >>>> inzineriniais sprendimais? visgi dyzelis geriau siltas sprogsta nei, >>>> kad >>>> atsales. WFT ? :) >>>> >>>> >> >>