manau skirtinguose varikliuose skirtingai ? siandien matavom viena ... ant laisvu 2bar ant apsuku 5bar :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gpu4qu$kbu$1@trimpas.omnitel.net... > 10bar > > -- > Dainius > > > "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:gpu4fv$jvd$1@trimpas.omnitel.net... > > siurblys tokiuose sukelia tik max kokius 4bar slegi > > > > "Zah" <hash2o@mail.ru> wrote in message > > news:gpttb3$c6c$1@trimpas.omnitel.net... > >> Tu durnas? slegi sukelia ne purkstukai...... > >> > >> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > >> news:gptppm$82l$1@trimpas.omnitel.net... > >> >o jei masinoje elektroniniai purkstukai, o ne siurblys syta slegi sudaro > >> >visa ? > >> > > >> > "Zah" <hash2o@mail.ru> wrote in message > >> > news:gptnd7$4m4$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> Tai kad jis ikaista tiek kad ji jau reik ausint, negi neaiskei parase > >> >> > >> >> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > >> >> news:gptm4q$2n8$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>> na tu buvai cia kazkurioj diskusijoje ta minejes... o bet taciau ar > >> >>> siltas kuras nera geriau ? > >> >>> > >> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > >> >>> news:gptjru$uhg$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>>> kura aushina ant "abratkes". Ikaista jis kai slegia iki 1800bar - tai > >> >>>> po siurblio aushint tenka > >> >>>> > >> >>>> -- > >> >>>> Dainius > >> >>>> > >> >>>> > >> >>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message > >> >>>> news:gptj36$t4u$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>>>> uzsivarem cia ant duobe toki VW CADDY. po dugnu stovi toks > >> >>>>> radiatoriukas ir > >> >>>>> i ji ieinantys ir iseinantys 2 vamzdeliai. toliau jie nueina i baka > >> >>>>> ... tai > >> >>>>> cia taip iseina, kad cia tas mistinis kuro ausintuvas. googlas nieko > >> >>>>> idomaus > >> >>>>> nepasakoja kam ta kura ausinti reikia. gal kas yra susidures su > >> >>>>> tokiais > >> >>>>> inzineriniais sprendimais? visgi dyzelis geriau siltas sprogsta nei, > >> >>>>> kad > >> >>>>> atsales. WFT ? :) > >> >>>>> > >> >>>>> > >> >>> > >> >>> > >> >> > >> >> > >> > > >> > > >> > >> > > > >