Zinok toks variantas buvo LABAI RIMTAI svarstomas. Tik problema tokia, kad jei ilga atstuma teks vaziuot, tai nepigiai gausis, ir teks kratytis su supuvusiu kibiru vistiek "ici-bici-bu" <meu@keu.lt> wrote in message news:hl1n2q$9o4$1@trimpas.omnitel.net... > Per menesi prasukant 1000 km komfortiskiausia siose kainos ribose bus > taksi. Lesu pakaks bene 5 metams, o masina, sutik, per tiek laiko jau ir > pabodusi bus gerokai. Aisku, taksi atveju nera likutines, bet nera ir > aptarnavimo kastu... > > "Denis B" <denis@bb.com> wrote in message > news:hl1i5q$4sh$1@trimpas.omnitel.net... >> Ieskau vidutines klases auto uz ~50 kilolitu (kokiu 2004-2006 metu). >> Reikalavimai - patikimumas, kiek imanoma pigesne eksploatacija, ir kiek >> imanoma didenis komfortas (kiek jo imanoma gaut vidutinej klasej). >> >> >> Noriu sedano ir automato, o del kuro dar nesu tikras. Per menesi prasuku >> apie 1000-1200 km. Pries tai naudojau tik benza, todel nezinau, ar verta >> imt dyzeli (nors kuro sanaudos ir dyzelinio kuro kaina labai vilioja). >> Gal kas trumpai papasakotu, kokie yra dyzelio trukumai/privalumai? Ar >> brangesne pacio auto eksploatacija su dyzeliniu varikliu? Kokios >> problemos laukia? >> >> >> Siuo metu dairausi i Jaguar S-Type (2.7D) ir Audi A6 (3.0 TDI Quattro). >> Labiau traukia S-Type, nors Quattro butu privalumas ziema. I ta pacia >> kaina dar patenka MB E klase, gal irgi butu svarstytinas variantas. >> Tvirtai zinau tiek, kad tikrai nenoriu BMW 5er, todel laukiami dar ir >> kiti kandidatai. >> >> >> Ziurejau, kad uz kokius 60 kilolitu galima paimt Lexus GS, bet ar vertas >> skirtumas tu pinigu (lyginant su auksciau isvardintais kandidatais)? >