Tai as netikiu, kad jos VISOS taip identiskai po ~160.000 km prasukusios :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hl32fo$6nb$1@trimpas.omnitel.net... > 160 nieko dar. 300 jau daug.... > > "Denis B" <denis@bb.com> wrote in message > news:hl30i4$3ha$1@trimpas.omnitel.net... >> Man toj a4 kazko truksta... ko - nezinau :) >> >> Gal kas pasakytu, i ka atkreipt demesi perkant dyzeli ir kokios galimos >> problemos laukia perkant didelio kilometrazo auto? Nes skelbimuose visos >> ziurtetos A6 turi 160-190 tukstanciu km, tai realiai turbut atsukta nuo >> 300... >> >> "323" <323@nomail.lt> wrote in message >> news:hl30bg$373$1@trimpas.omnitel.net... >>> A4 q jamciau.... >>> >>> "Denis B" <denis@bb.com> wrote in message >>> news:hl1i5q$4sh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ieskau vidutines klases auto uz ~50 kilolitu (kokiu 2004-2006 metu). >>>> Reikalavimai - patikimumas, kiek imanoma pigesne eksploatacija, ir kiek >>>> imanoma didenis komfortas (kiek jo imanoma gaut vidutinej klasej). >>>> >>>> >>>> Noriu sedano ir automato, o del kuro dar nesu tikras. Per menesi >>>> prasuku apie 1000-1200 km. Pries tai naudojau tik benza, todel nezinau, >>>> ar verta imt dyzeli (nors kuro sanaudos ir dyzelinio kuro kaina labai >>>> vilioja). Gal kas trumpai papasakotu, kokie yra dyzelio >>>> trukumai/privalumai? Ar brangesne pacio auto eksploatacija su dyzeliniu >>>> varikliu? Kokios problemos laukia? >>>> >>>> >>>> Siuo metu dairausi i Jaguar S-Type (2.7D) ir Audi A6 (3.0 TDI Quattro). >>>> Labiau traukia S-Type, nors Quattro butu privalumas ziema. I ta pacia >>>> kaina dar patenka MB E klase, gal irgi butu svarstytinas variantas. >>>> Tvirtai zinau tiek, kad tikrai nenoriu BMW 5er, todel laukiami dar ir >>>> kiti kandidatai. >>>> >>>> >>>> Ziurejau, kad uz kokius 60 kilolitu galima paimt Lexus GS, bet ar >>>> vertas skirtumas tu pinigu (lyginant su auksciau isvardintais >>>> kandidatais)? >>> >>> >>