Bet ar tai normalu, kad jei turi sena modeli, bet tikrai gerai priziureta, tai jo verte bus skaiciuojama kaip sudeveto lauzo? Negi nera jokios praktikos panasiems atvejams ivertinti? On 3/17/2010 5:41 PM, A. L. wrote: > Del servis� - automobilis jau kiek per senas, kad sutikt� j� remontuoti > firminiam servise. Paprastai � firmin� servis� galima va�iuoti iki 2-3-4 > met� am�iaus, daugiausia - iki 6 met�. > > D�l nusid�v�jimo - taip, teisingai, reik�s pa�iam tiek susimok�ti. U� > darbus (pvz da�ymo) nereik�s mok�ti, bet u� kei�iamas detales (pvz. sparn� > ir �ibint�) - reik�s. > > D�l vert�s - visko gali b�ti. > > "SaSHa SHokovic"<sasha.shokovic@gmail.com> wrote in message > news:hnqr7o$nqh$1@trimpas.omnitel.net... >> Prailgo susirasinejimas su Lietuvos Draudimu, tai sakau pasiklausiu cia >> >> Ar cia normalu kad draudimo pateikta Transporto Priemones rinkos verte >> zemesne 30% negu realiai galima nupirkti tvarkingos bukles TP? >> >> Kaip yra del servisu? TP tvarkomas dealeriu servisuose, o draudimas po >> ivykio pasius i sutarti su juo turinti garaza? (i sutarti neleidzia >> irasyti kad TP bus remontuojama draudejo servise) >> >> Pagal ju lenteles daliu nusidevejimas 37%, ar tai reishkia kad po ivykio >> paciam reikes susimoketi 37% daliu vertes tam kad butu sudetos orginalios >> naujos dalys o ne tiesiai is lauzyno? >> >> O gal cia tik Lietuvos Draudimas sitaip elgiasi? >> >> TP: '01 SAAB 9-5 > >