Praktika teoriskai tokia - uzsisakyti individualu vertinima pas kokius nepriklausomus ekspertus ir tada bandyti susitarti su draudiku, kad jis prisiimtu tokia rizika. Nebutinai sutiks. "SaSHa SHokovic" <sasha.shokovic@gmail.com> wrote in message news:hnqugg$rjb$1@trimpas.omnitel.net... > Bet ar tai normalu, kad jei turi sena modeli, bet tikrai gerai priziureta, > tai jo verte bus skaiciuojama kaip sudeveto lauzo? Negi nera jokios > praktikos panasiems atvejams ivertinti? > > On 3/17/2010 5:41 PM, A. L. wrote: >> Del servis? - automobilis jau kiek per senas, kad sutikt? j? remontuoti >> firminiam servise. Paprastai ? firmin? servis? galima va?iuoti iki 2-3-4 >> met? am?iaus, daugiausia - iki 6 met?. >> >> D?l nusid?v?jimo - taip, teisingai, reik?s pa?iam tiek susimok?ti. U? >> darbus (pvz da?ymo) nereik?s mok?ti, bet u? kei?iamas detales (pvz. >> sparn? >> ir ?ibint?) - reik?s. >> >> D?l vert?s - visko gali b?ti. >> >> "SaSHa SHokovic"<sasha.shokovic@gmail.com> wrote in message >> news:hnqr7o$nqh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Prailgo susirasinejimas su Lietuvos Draudimu, tai sakau pasiklausiu cia >>> >>> Ar cia normalu kad draudimo pateikta Transporto Priemones rinkos verte >>> zemesne 30% negu realiai galima nupirkti tvarkingos bukles TP? >>> >>> Kaip yra del servisu? TP tvarkomas dealeriu servisuose, o draudimas po >>> ivykio pasius i sutarti su juo turinti garaza? (i sutarti neleidzia >>> irasyti kad TP bus remontuojama draudejo servise) >>> >>> Pagal ju lenteles daliu nusidevejimas 37%, ar tai reishkia kad po ivykio >>> paciam reikes susimoketi 37% daliu vertes tam kad butu sudetos >>> orginalios >>> naujos dalys o ne tiesiai is lauzyno? >>> >>> O gal cia tik Lietuvos Draudimas sitaip elgiasi? >>> >>> TP: '01 SAAB 9-5 >> >>