Galima bet.... apacioj jo variklio nieko ner viskas po kapotu iskelta max i virsu. Su juo plaukti galima laisvai tik nesveika guoliam ir tt. Jei vanduo nepapuole i oro paemima vaziuosi sekmingai. Tik cia kur buvo reportazas kaip plauke autback grazu ziuret. Guoliai faktas prigere, deze neturi pro kur tokiam gylyje, reduktorius tik ant klaustuko. Ir jei i salona nepapuole px viskas. "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message news:hofcd2$j0v$1@trimpas.omnitel.net... >O ka subaru - su juo manau lygiai taip pat sekmingai priburbuliuoti galima. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hofbsv$i5i$1@trimpas.omnitel.net... >> čia tas subaras kur skendęs bus? >> >> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message >> news:hofage$g2o$1@trimpas.omnitel.net... >>> Krc. reikia mokintis nardyti su ta kokibe: >>> http://www.lrytas.lt/-12693603661267620453-kaip-saugiai-%C4%AFveikti-balas.htm >>> >>> >>> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >>> news:hodn2d$vb2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> vakar pazistamas su 2002 p406 1,8i per bala pervaziavo, gavo hidro >>>> smugi. >>>> ko pasekoje pilni cilindrai vandens, uzlekti voztuvai, nu vienu zodziu >>>> visi siulo >>>> keist varikli. keitimas 400 lt, variklis 800 lt, visokie tepalai >>>> antifrizai dirzeliai ir tt >>>> sumoj viskas 2000 lt. >>>> ar verta tokiu atveju bandyt ta pati varikli restauruot? gal kas >>>> susiduret su tokia beda? >>>> pries metus man p406 dizeliukas irgi nusprogo, tai pelnigiau gavosi ji >>>> parduot >>>> toki koks yra >>>> >>>> -- >>>> Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas >>>> www.it-master.lt >>>> tel 867040247 >>> > >