Tema: Re: rele reguliatoriaus galingumas
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-02 21:46:48
Ta tiesa kurią tu žinai seniai paseno kartu su Moskvičiais, Žiguliukais, etc. 
Tada relės reguliatoriai buvo elektro-mechaniniai ir jie tiesiog nespėdavo palaikyti stabilios įtampos staigiai kintant apkrovai, todėl buvo manoma, kad pastovi apkrova generatoriui kažkiek sušvelnintų tuos svyravimus. Kiek čia tiesos velnias žino. Bet kuriuo atveju su atjungtu akumuliatoriumi geriau nevažinėti.



"S." <daba@ner.jo> wrote in message news:hp4k60$ekt$1@trimpas.omnitel.net...
> žinau seną tiesą, kad jei ratuose atjungi akumuliatorių ir parvairuot nori, 
> tai trieba įjungt keletą srovės naudotojų (lempų, lango šildyklų ir pan), 
> kad įtampą numušt.
> Kodėl su tuo dalyku nesusitvarko VIEN relė reguliatorius?
> Ar tik kad jai galingumo+reaktyvumo trūksta?
> Čia tokia situacija išeina, kad abu elementai ir akumas ir relė veikiančioj 
> auto el sistemoj yra atsakingi už beveik panašius dalykus - įtampos 
> neužkilimą ir srovės neužkilimą. Pataisykit - relė už įtampos, akumas už 
> srovės. Autosistemoj be akumo yra "srovės perteklius"?
> S.
> 
>