Tema: Re: 2 ukw: del signalkes pagerio
Autorius: pragäras
Data: 2010-04-03 14:12:36
reiškia visi mano pažįstami kažkaip ne pagal paties supratimą kalba. o ir zhegonskas omnitel.sport kašę mini - asmeniškai apie tai neteko kalbėt, tik apie sunkų kabakų biznį ar ką ten - dabar jau nepamenu :) ir ko čia dabar bangas keli - apie tai iš viso neverta kalbėt, tai buvo kewlei pastebėjimas - o tamstos atveju...
А Вам сударь какая печаль?
:)