taip pusiau is neturejimo ka veikt (nes vokieciuose is darbo kasdien pakeliui infinicio salonas) - prasitestavau siandien pora valandu FX50S. kaip tik dabar vazineju laikinai su senu FX35 tai puiki galimybe palyginti buvo. (Siaip infinicio manageriams senas fx'as buvo itariu idomiau negu man naujas :) ) Visumoje - medziagu kokybe geresne, salone jau nissanas jauciasi labai labai retai kur, bet.... bendroje sumoje padare dar kietesni ir... labiau kibira. Keistas jausmas, atrodytu naujam lyg ir solidziau viskas, bet.. "ploniau" aplinkui viskas. nu koroce buvo senas kaip toks kibiras, bet kempine is vidaus, o cia kempine paplonino ir patapo "labiau kibiras" :) Variklis - kas link traukos pasaka. 5 litrai valina (kaip "suvui") bet labiau noretusi ji girdet. Uztat deze - veluoja. Ir likau apshales kai ptas gali buti mashinoje uz tokias babkes, bet jausmas kad ant dugno izoliacijos jokios... Kazkas neisivaizduojamo - kievienas maziausias nelygumas girdisi pro grindis... Likom su kolegom totaliai del to apshale... ride komfortas - tragishkas (aisku, 21 colio ratai, bet vokietis sake kad 37S su 20'iniais toks pat kietas). Atsisedus is karto i prie tai "kratanti" sena 35'a jis pasirode labai patogus. Pneumatikos jam reikia verkiant... bet nenumatyta net... siaip tas daiktas atgyja autobahne virs 160 atgyja. TAda yra kazkiek kaifo. Dar smagiu turetu buti geri B'roadai - nes nesvyra visiskai - stovi kaip ikaltas. Koroce - vis dar pusta zetke ten dideliais ratais ir nieko kito... Bendrai - infiniti antra karta pasolidejo medziagomis, bet vis dar kibirai lyginant su mersu, lexusu ir yra maziau isbaigti uz bmw ar audi. Navarotu listas mazas - kaip ir pafarshiruotas jis, bet kolonkes bose ir tik 8, automatinio bagaziens atidarymo net nera ir kitu smulkmiu. Vienintelis variantas - imti pigu ish statu, nes kainos maciau, kad mazos. Is salono europoje - nesamone. Lakstyt su suvu nafik reikia, o daugiau RX'as daro per visus galus.