japai yra frykai http://www.fishki.net/comment.php?id=68184 Xz, gal jiem bildanti pakaba priemena kokias tai samuraju lopshines. Gi pas OOOO tik garso izoliacijos bus daugiau sukishta ir viskas. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:hqi9fs$3ov$1@trimpas.omnitel.net... > taip, Q7. Q5 net ne kibiras palyginus jei su pneumatika. RX'as nekibiras. > ML'as. Pneaumatikos didesniam suv'ui reikia... > > aisku, gera mashina... bet labai jau target'as siauras - kas nori lakstyt, > bet vistiek nori suvo. o tuo labiau kai dabar tam yra x6, kuris labiau > "isbaigta" mashina, tai nebent kaip pigesne alternatyva pastarajam tinka > ziuret ir tiek. > > zodziu - sena karta bent jau kai tik atsirado tai dizainas buvo > "afygennas". Dabar ir cia nieko "neiprasto" > > On 2010-04-19 20:59:47 +0200, VNS said: > >> kas ne kibiras? Q7? >> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message >> news:hqi889$26c$1@trimpas.omnitel.net... >>> pakanka tos prabangos is tiesu, imituoja jie ja gerai.... tiesiog >>> siaip - kibiras :) >>> >>> On 2010-04-19 20:40:22 +0200, karloff said: >>> >>>> Nors as taip pravardziuoju leksusus bet cia turbut irgi pigi prabangos >>>> imitacija? >>>> >>>> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> parase naujienu >>>> news:hqi3he$sa8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> taip pusiau is neturejimo ka veikt (nes vokieciuose is darbo kasdien >>>>> pakeliui infinicio salonas) - prasitestavau siandien pora valandu >>>>> FX50S. >>>>> >>>>> kaip tik dabar vazineju laikinai su senu FX35 tai puiki galimybe >>>>> palyginti buvo. (Siaip infinicio manageriams senas fx'as buvo itariu >>>>> idomiau negu man naujas :) ) >>>>> >>>>> Visumoje - medziagu kokybe geresne, salone jau nissanas jauciasi labai >>>>> labai retai kur, bet.... bendroje sumoje padare dar kietesni ir... >>>>> labiau kibira. Keistas jausmas, atrodytu naujam lyg ir solidziau >>>>> viskas, bet.. "ploniau" aplinkui viskas. nu koroce buvo senas kaip >>>>> toks kibiras, bet kempine is vidaus, o cia kempine paplonino ir patapo >>>>> "labiau kibiras" :) >>>>> >>>>> Variklis - kas link traukos pasaka. 5 litrai valina (kaip "suvui") bet >>>>> labiau noretusi ji girdet. Uztat deze - veluoja. >>>>> >>>>> Ir likau apshales kai ptas gali buti mashinoje uz tokias babkes, bet >>>>> jausmas kad ant dugno izoliacijos jokios... Kazkas neisivaizduojamo - >>>>> kievienas maziausias nelygumas girdisi pro grindis... Likom su kolegom >>>>> totaliai del to apshale... ride komfortas - tragishkas (aisku, 21 >>>>> colio ratai, bet vokietis sake kad 37S su 20'iniais toks pat kietas). >>>>> Atsisedus is karto i prie tai "kratanti" sena 35'a jis pasirode labai >>>>> patogus. Pneumatikos jam reikia verkiant... bet nenumatyta net... >>>>> >>>>> siaip tas daiktas atgyja autobahne virs 160 atgyja. TAda yra kazkiek >>>>> kaifo. Dar smagiu turetu buti geri B'roadai - nes nesvyra visiskai - >>>>> stovi kaip ikaltas. Koroce - vis dar pusta zetke ten dideliais ratais >>>>> ir nieko kito... >>>>> >>>>> Bendrai - infiniti antra karta pasolidejo medziagomis, bet vis dar >>>>> kibirai lyginant su mersu, lexusu ir yra maziau isbaigti uz bmw ar >>>>> audi. >>>>> >>>>> Navarotu listas mazas - kaip ir pafarshiruotas jis, bet kolonkes bose >>>>> ir tik 8, automatinio bagaziens atidarymo net nera ir kitu smulkmiu. >>>>> >>>>> Vienintelis variantas - imti pigu ish statu, nes kainos maciau, kad >>>>> mazos. Is salono europoje - nesamone. Lakstyt su suvu nafik reikia, o >>>>> daugiau RX'as daro per visus galus. > >