nieko tu cia naujo neisrasi, kiek bediskutuotu visi grupsai ir forumai: 1 divizionas: voyager, sienna, odyssey, multivan - jiems lygiu nera, jei reikia M I N I V E N O 2, divizionas: previa, shagalambros, ulyssse/zeta/807, grandis, visokie mpv kvestai ir tttttttttt - jei reikia 7viecio, bet norisi, kad vairuotusi labiau kaip lengvoji, nei kaip busas. nors yra ir cia isimciu, kuriu reik vengt. 3 divizionas - zafiros ir visos kitos marketingine padjobkes - nei minivenai, nei 7vieciai nei saugumas - tiesiog biski didesni U N I V E R S A L A I, ir tai ne visada. kalbant apie ekonomija (beje del duju manes neklauskit, as ju netoleruoju kaip kuro apskritai): 1. taupiau uz vw niekas nesugalvojo 2. remontuoti reciau teks toyota (ne maziau, o butent reciau, kas pakankamai aktualu vazinejant ilgais atstumais), norit tikekit, norit ne 3. visi variantai, nupirkti ne grabai ne pusmelejoniniai ir priziurimi bent jau normos ribose - dziugins. "va" <privatus123@yahoo.com> parašė naujienų news:htfq1d$i9$1@trimpas.omnitel.net... > Taip sakant, arteja poreikis subj., tad po truputi pradedu svaigintis del > variantu. Prioritetai butu sie: a) patogiai bei koNfortiskai sutilpti > penkiese (kur du is ju - kol kas automobilinese kedutese), tuo paciu > smarkiai nesukant galvos kaip ir kur cia dar ikisti vezimeli, ir kokiu > pora nemazu krepsiu; b) paprastai ir neypatingai brangiai > aptarnaujamas/remontuojamas; c) bent siek tiek valinantis, ir labai > pageidautina - automatinis; d) ekonomiskas, ant kiek ji galima tai > pavadint, tai arba dyzelius, arba dujos. > Principe labai jau rinktis kaip ir nera is ko, juolab kad busimas > biudzetas irgi ne guminis (domina auto nuo 2000 m. gimimo), bet sarasiukas > atrodytu galbut taip: > 1. Crycler Grand Vojager; > 2. Mazde eMPeVe; > 3. Tojota Previja; > 4. Nisan Quest. > Pirmieji trys daugiau maziau zinomi/matyti/girdeti, paskutinysis variantas > retokas, ir galbut truputi del to problematiskas. Ka siuo klausimu mano > protingieji kurmiai? Padeliokit pliusus minusus prasom. > > >