ta bobute - tai pats tokius daznai tvarkau, tai oooi kokie problematiski, neskaitant to, kad neseniai baigesi ju tvarkymas pagal garantijas. Neskaitant nusprendima beveik nedeti garso izoliacijos, dyzelyje tas tragiska, garso izoliacija kaip pas Mazdas 6. Jei 2,0 - vieno naujo PD purkstuko kaina 3050,- o naudotu gauti beveik neimanoma. Dazniausiai nueina po du (1-4, 2-3). Nelaiko centriniu spyneles (blogiausia kai nudusta uzrakintoje padetyje), nelaiko klimos dacikai, levi termo davikliai, DSG dezes kartais prie apkrovos nusprendzia, kad laikas imusti laisva (tada ir svaistikliai paziuri kas ten sedi prie vairo) - per grantini 2 kartus pakeistas vienai masinai del sios priezasties variklis (pirktai ir eksplotuojamai DE). Cia daug nesigilinant. Ai dar elektrinis rankinis pas jas problematiskas - megsta nuputi + laidas i suportus einantis, naujas ~340 LT markatas "Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message news:hvpfnf$qmc$1@trimpas.omnitel.net... >o galima konkreciu faktu, o ne viena bobute sake ? > > "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message > news:hvodpl$31r$1@trimpas.omnitel.net... >> Nori netureti bedu - upgreidinki i B5,5 arba kitaip B5+. B6 jau >> nusivaziavo, o jei pasiimsi 2,0 dyzeli, tada reiskiu dyyydele uzuojauta >> >> markatas >> >> "Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message >> news:hvn5cv$4qs$1@trimpas.omnitel.net... >>> gal kas naudojat sitoki karuti ir galit pasidalinti eksplotavimo >>> ipatumais, ba galvoju toki imti >>> kaip jeilaiko ar nera pabiruciai, turiu dabar b5 tai dideliom bedom >>> nepasizymejo >>> >> >> >> > >