Tema: Re: Q:del vw passato B6, dizeliuko automato
Autorius: markatas
Data: 2010-06-22 08:04:58
ta bobute - tai pats tokius daznai tvarkau, tai oooi kokie problematiski, 
neskaitant to, kad neseniai baigesi ju tvarkymas pagal garantijas. 
Neskaitant nusprendima beveik nedeti garso izoliacijos, dyzelyje tas 
tragiska, garso izoliacija kaip pas Mazdas 6. Jei 2,0 - vieno naujo PD 
purkstuko kaina 3050,- o naudotu gauti beveik neimanoma. Dazniausiai nueina 
po du (1-4, 2-3). Nelaiko centriniu spyneles (blogiausia kai nudusta 
uzrakintoje padetyje), nelaiko klimos dacikai, levi termo davikliai, DSG 
dezes kartais prie apkrovos nusprendzia, kad laikas imusti laisva (tada ir 
svaistikliai paziuri kas ten sedi prie vairo) - per grantini 2 kartus 
pakeistas vienai masinai del sios priezasties variklis (pirktai ir 
eksplotuojamai DE). Cia daug nesigilinant. Ai dar elektrinis rankinis pas 
jas problematiskas - megsta nuputi + laidas i suportus einantis, naujas ~340 
LT

markatas

"Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message 
news:hvpfnf$qmc$1@trimpas.omnitel.net...
>o galima konkreciu faktu, o ne viena bobute sake ?
>
> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
> news:hvodpl$31r$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nori netureti bedu - upgreidinki i B5,5 arba kitaip B5+. B6 jau 
>> nusivaziavo, o jei pasiimsi 2,0 dyzeli, tada reiskiu dyyydele uzuojauta
>>
>> markatas
>>
>> "Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message 
>> news:hvn5cv$4qs$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gal kas naudojat sitoki karuti ir galit pasidalinti eksplotavimo 
>>> ipatumais, ba galvoju toki imti
>>> kaip jeilaiko ar nera pabiruciai, turiu dabar b5 tai dideliom bedom 
>>> nepasizymejo
>>>
>>
>>
>>
>
>