dekui uz info, panasu kad teks atsisakyti sios idejos "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message news:hvpg9q$r7t$1@trimpas.omnitel.net... > ta bobute - tai pats tokius daznai tvarkau, tai oooi kokie problematiski, > neskaitant to, kad neseniai baigesi ju tvarkymas pagal garantijas. > Neskaitant nusprendima beveik nedeti garso izoliacijos, dyzelyje tas > tragiska, garso izoliacija kaip pas Mazdas 6. Jei 2,0 - vieno naujo PD > purkstuko kaina 3050,- o naudotu gauti beveik neimanoma. Dazniausiai > nueina po du (1-4, 2-3). Nelaiko centriniu spyneles (blogiausia kai > nudusta uzrakintoje padetyje), nelaiko klimos dacikai, levi termo > davikliai, DSG dezes kartais prie apkrovos nusprendzia, kad laikas imusti > laisva (tada ir svaistikliai paziuri kas ten sedi prie vairo) - per > grantini 2 kartus pakeistas vienai masinai del sios priezasties variklis > (pirktai ir eksplotuojamai DE). Cia daug nesigilinant. Ai dar elektrinis > rankinis pas jas problematiskas - megsta nuputi + laidas i suportus > einantis, naujas ~340 LT > > markatas > > "Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message > news:hvpfnf$qmc$1@trimpas.omnitel.net... >>o galima konkreciu faktu, o ne viena bobute sake ? >> >> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message >> news:hvodpl$31r$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nori netureti bedu - upgreidinki i B5,5 arba kitaip B5+. B6 jau >>> nusivaziavo, o jei pasiimsi 2,0 dyzeli, tada reiskiu dyyydele uzuojauta >>> >>> markatas >>> >>> "Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message >>> news:hvn5cv$4qs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> gal kas naudojat sitoki karuti ir galit pasidalinti eksplotavimo >>>> ipatumais, ba galvoju toki imti >>>> kaip jeilaiko ar nera pabiruciai, turiu dabar b5 tai dideliom bedom >>>> nepasizymejo >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >