variklis ten turi būt tik vienas, tas kur labiau vairuotojo pusėj yra ant viskomovos. "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message news:i0g353$1ib$1@trimpas.omnitel.net... > aisku, dekui uz konsultacija, pagal schema taip ir yra kaip pats aprasei, > mane suklaidino Autodata , kad abu variklius pavadino "variklio ausinimu", > taciau schemoje valdymas ateina ir is kondiskes kompo...reiks pasiknist > per iseigines, nors priejimas prie variklio tai...... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:i0g2kl$109$1@trimpas.omnitel.net... >> jis skirtas IR tam. Bet, įjungus kondicionierių, jis VISADA turi suktis >> pirmu greičiu ir antru, jei pirmu aušint nespėja. >> >> Pradžiai, pasuki ranka ir pažiūri ar lengvai sukasi. Paskui, jei ant jo >> nėra aliuminės dėžutės o tiesiog ateina du stori laidai - kažkur turi būt >> nemažas saugiklis (pas mane 50A ir didelio gabarito, gyvena salone virš >> vairuotojo kojų), po kairiu lonžeronu varžos greičio reguliavimui, relės >> ten pat kur saugiklis. Negarantuoju, kad pas tave viskas taip pat, reikia >> žiūrėt ELSA. >> >> Dar, ventiliatorių galima pajudinti iš VAG-COM, variklio ECU paleidus >> output test'ą. Bet, 99%, kad rezultatas aiškus. Pas mane, beje, >> šepetėliai buvo pasibaigę. >> >> >> Dainius >> >> "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message >> news:i0g217$ad$1@trimpas.omnitel.net... >>> na va patikrinau...antras ventiliatorius ant laisvu stovint >>> nesisuka:(...masina A6,2004, 2.5 TDI... >>> reiks turbut i schema ilyst jei ventiliatorius geras...kazkaip galvojau >>> kad antras skirtas radiatoriui ausint kai temperatura sukyla... >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:i0g0lc$uhe$1@trimpas.omnitel.net... >>>>a kokia mašina pas tamstą? Valdo gi aną, bent jau mano pasate, kelios >>>>rėlės, kurias tampo variklio ir klimos blokai. >>>> >>>> Na, o jei ventiliatorius tikrai sukasi, tai gal tada reiktų susirūpint >>>> dėl freono kiekio ar kritusio kompresoriaus našumo..... >>>> >>>> >>>> >>>> "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message >>>> news:i0fvei$tac$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nieko buna:)), deja sito neziurejau, patikrinsiu, o kas ji valdo? >>>>> daviklis ar dar kaikas, nes kondiskes diagnostika ir laidas nieko >>>>> nepasakoja... >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:i0fv5u$t0v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> oj, blet :DDDD >>>>>> >>>>>> nu tai tada mistika kažkokia. O tikrai sukasi ne ventiliatorius ant >>>>>> termomovos? Nes besisukdamas "ant laisvų" jis nieko neaušina. Turi >>>>>> suktis ir tas antras kur į keleivio pusę. >>>>>> >>>>>> "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:i0fuq2$sla$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> "elektrinis radiatorius ant ventiliatoriaus" :))) sukasi, kabelis >>>>>>> "tyli"... >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:i0fuf2$s9m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> elektriko cia reikia.... elektrinis radiatorius ant ventiliatoriaus >>>>>>>> nesisuka. Patikrint labai paprasta - uzkuri, ijungi kondicionieriu, >>>>>>>> atsidarai kapota - turi suktis ventiliatorius. Jei stovi - sugedes >>>>>>>> :). Taip pat ir kabelis jau turi rodyt kazka. >>>>>>>> >>>>>>>> "Paulius" <pauliusbo@NOSPAMgmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:i0ftbk$r4i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Kazkas cia is forumo uzsiima, gal priminsit kontaktus? >>>>>>>>> Beda, kad audi a6 2004 nesaldo sustojus, vaziuojant lyg ir ok. >>>>>>>>> >>>>>>>>> aciu >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >