ok, viskas aisku:)) ant viskomovos nera variklio:)))...po tokiu karsciu galva visai nedirba, o dar schemoj ieskojau is kur tas antras variklis uzmaitinamas:))) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:i0g3br$1pn$1@trimpas.omnitel.net... > variklis ten turi būt tik vienas, tas kur labiau vairuotojo pusėj yra ant > viskomovos. > > "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message > news:i0g353$1ib$1@trimpas.omnitel.net... >> aisku, dekui uz konsultacija, pagal schema taip ir yra kaip pats aprasei, >> mane suklaidino Autodata , kad abu variklius pavadino "variklio >> ausinimu", taciau schemoje valdymas ateina ir is kondiskes kompo...reiks >> pasiknist per iseigines, nors priejimas prie variklio tai...... >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:i0g2kl$109$1@trimpas.omnitel.net... >>> jis skirtas IR tam. Bet, įjungus kondicionierių, jis VISADA turi suktis >>> pirmu greičiu ir antru, jei pirmu aušint nespėja. >>> >>> Pradžiai, pasuki ranka ir pažiūri ar lengvai sukasi. Paskui, jei ant jo >>> nėra aliuminės dėžutės o tiesiog ateina du stori laidai - kažkur turi >>> būt nemažas saugiklis (pas mane 50A ir didelio gabarito, gyvena salone >>> virš vairuotojo kojų), po kairiu lonžeronu varžos greičio reguliavimui, >>> relės ten pat kur saugiklis. Negarantuoju, kad pas tave viskas taip pat, >>> reikia žiūrėt ELSA. >>> >>> Dar, ventiliatorių galima pajudinti iš VAG-COM, variklio ECU paleidus >>> output test'ą. Bet, 99%, kad rezultatas aiškus. Pas mane, beje, >>> šepetėliai buvo pasibaigę. >>> >>> >>> Dainius >>> >>> "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message >>> news:i0g217$ad$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na va patikrinau...antras ventiliatorius ant laisvu stovint >>>> nesisuka:(...masina A6,2004, 2.5 TDI... >>>> reiks turbut i schema ilyst jei ventiliatorius geras...kazkaip galvojau >>>> kad antras skirtas radiatoriui ausint kai temperatura sukyla... >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:i0g0lc$uhe$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>a kokia mašina pas tamstą? Valdo gi aną, bent jau mano pasate, kelios >>>>>rėlės, kurias tampo variklio ir klimos blokai. >>>>> >>>>> Na, o jei ventiliatorius tikrai sukasi, tai gal tada reiktų susirūpint >>>>> dėl freono kiekio ar kritusio kompresoriaus našumo..... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message >>>>> news:i0fvei$tac$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nieko buna:)), deja sito neziurejau, patikrinsiu, o kas ji valdo? >>>>>> daviklis ar dar kaikas, nes kondiskes diagnostika ir laidas nieko >>>>>> nepasakoja... >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:i0fv5u$t0v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> oj, blet :DDDD >>>>>>> >>>>>>> nu tai tada mistika kažkokia. O tikrai sukasi ne ventiliatorius ant >>>>>>> termomovos? Nes besisukdamas "ant laisvų" jis nieko neaušina. Turi >>>>>>> suktis ir tas antras kur į keleivio pusę. >>>>>>> >>>>>>> "Darka" <darius.**@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:i0fuq2$sla$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> "elektrinis radiatorius ant ventiliatoriaus" :))) sukasi, kabelis >>>>>>>> "tyli"... >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:i0fuf2$s9m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> elektriko cia reikia.... elektrinis radiatorius ant >>>>>>>>> ventiliatoriaus nesisuka. Patikrint labai paprasta - uzkuri, >>>>>>>>> ijungi kondicionieriu, atsidarai kapota - turi suktis >>>>>>>>> ventiliatorius. Jei stovi - sugedes :). Taip pat ir kabelis jau >>>>>>>>> turi rodyt kazka. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Paulius" <pauliusbo@NOSPAMgmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:i0ftbk$r4i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Kazkas cia is forumo uzsiima, gal priminsit kontaktus? >>>>>>>>>> Beda, kad audi a6 2004 nesaldo sustojus, vaziuojant lyg ir ok. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> aciu >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>