ble... :) savo pirkau su 250kkm, prie 280 patvarkiau pakabą. Mašinai buvo 10m tada - tai klausimas, nuo ridos ar nuo amžiaus ji susibaigė, nes viskas buvo iš gamyklos. Tvarkyta buvo MOOG detalėmis, nu toks pusiau kiniškas brand'as. Dabar yra 380kkm. Tai vieną šarnyrą reikia pakeist, visa kita OK..... Du valdiški be remontų nuo naujo nuvažiavo po ~250kkm, pakeitė po pora šarnyrų važiuoja toliau. Nu ir ką dabar galvot? Du dalykai teateina į galvą - arba detalės visiška lievatūra, arba jas sugeba įdėt kažkaip taip, kad nesigyvena joms..... Tiesa, dar būna kreivi kėbulai. Bet visi šie punktai galioja visiems automobiliams..... Ai, dėl aliuminio. Kas liečia "laikymą", jis visiškai ne prie ko. Nes šarnyro konstrukcija tradicinė - plieninis rutulys plastikiniame "indėkle". O į ką ta plastmasė įdėta, gi visiškai nesvarbu, aliuminis ten ar geležis ar dar kažkas.... "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:i0hjav$g2l$1@trimpas.omnitel.net... > Asmeniškai 100kkm kažkur važiuoju nelabai tausodamas ir pakolkas kaip ir > ok. Keista pora šarnyrų ir pora šakių. Šalimais yra ir passatas B5 su > aliuminėm šakėm. Prieš pusmetį sudėtos naujos lemforder šakės, dabar jau > kliba šarnyrai truputi. Nelabai suprnatu kodėl, įtariu konstrukciškai yra > suklysta, gal netolygiai pasiskirsto apkrova ar kas. Tas pats su visais > pažystamais audi/vw turėtojais 1998-2002 metų. > >> Rimtai? Kiek taip maždaug kilometrų gali būt ramus dėl Mazdos pakabos? >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:i0hic1$edi$1@trimpas.omnitel.net... >>> taip. >>> >>>> esi tikras, kad mazdos pakaba patvaresnė nei pasato? :) >>> >>> > >