Na taip, man irgi mįslė. Žinoma, detalių montavimas irgi turi reikšmės, gal pažeidė meistrai dėdami. O dėl aliuminio, tai aišku nesvarbu ar ten aliuminis ar belekas, bet skirtumas tas japoniškų ir audi/vw, kad visose japoniškose šarnyrai įpresuojami, o gi pas audi/wv reik keisti visą detalę arba restauruot. > Nu ir ką dabar galvot? Du dalykai teateina į galvą - arba detalės visiška > lievatūra, arba jas sugeba įdėt kažkaip taip, kad nesigyvena joms..... > Tiesa, dar būna kreivi kėbulai. Bet visi šie punktai galioja visiems > automobiliams..... > > Ai, dėl aliuminio. Kas liečia "laikymą", jis visiškai ne prie ko. Nes > šarnyro konstrukcija tradicinė - plieninis rutulys plastikiniame > "indėkle". O į ką ta plastmasė įdėta, gi visiškai nesvarbu, aliuminis ten > ar geležis ar dar kažkas....