tai dabar i kiekviena sudkiemy/sudaimy atsiprasant salia magistrales daryti 90 laipsniu posuki be letejimo juostu, kai galima saugiau ta kryptim nuvaziuot pridedant 1-2km kelio ? labai teisingas pasiulymas ir daugiau tokius reiktu taikyti, px ten 1-2km "svarbiems lapiu gyventojams siuo atveju", bet laimima daug daugiau netik saugumo prasme. As noreciau isgirst motyvus jei toki pasiulyma atmestu, ar vel visa pasakantis geniali mintis "laikytis atstumo" bus kaip isganymas pateikta? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:i23lft$4fa$1@trimpas.omnitel.net... >o dabar įsivaizduok, kad pats gyveni Lapėse. Nekalbu, kad ant to Megos >viaduko ir taip košė. > > "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i23l4r$3ve$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:i23kis$31p$1@trimpas.omnitel.net... >>> o į lapes patekt kaip? >>> >> >> >> tyliai ir ramiai ir be parkiu kad kas atsitrenks I sikna. apylanka >> gaunasi >> apie 1,5km. >> >> pakyli iki Megos viaduka, lipi ant jo, vel lendi magistralen ir leidiesi >> zemyn link Neries. binara pridedu. >> >> mano galva tikrai geriau 1,5km apylanka be parkiu, nei kad amzinos >> avarijos >> tojs vietoj, kur dalyvauja po 2-3-4 masinas besitrankancias I siknas. >> realiai ten greitis leidziamas 80, o visi vaziuoja 90-100. tai >> kiekvienas >> uzhsiziopsojes botanikas arba furistas ir trankosi. ir amzini kamsciai >> buna. >> zinau, ba Kaune Silainiuose visa gyvenima pragyvenau ir ten kasdien >> vazinejau. >> >> uzhtenka tik pasiziureti I asfalta, kad pamatytum kiek jis juodas nuo >> stabdymo zymiu toj vietoj. >> >> dabar gi, nusukimo neber ir jau 2 menesius avariju nepastebeta. kai >> anksciau >> bent po 2 vnt per savaite tikrai budavo. >>