As nesiuliau nei greicio mazint nei kazkokios irangos det. Siuliau tik ukw su iniciatyvine grupe jamt kastuvukus ir raust slaita, letejimo juostai, ir atmekt akis vaziuojant, bei turet daugiau pakantumo kitiems eismo dalyviams, ko pilnai uzteka ten, kad isvent avariju 30m niekas ten nesidauze. O padaryt apvaziavima per megos viaduka kur ir taup kamsciai buna tai net nesakysiu :) neskaitant papildomo oro tersimo ir pan. "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message news:i26o8j$ioi$1@trimpas.omnitel.net... > tai ta prasme jei masinos 30m dauzesi ir niekam nerupejo tai yra blogai > jei parups? > > gal ukw ir per grieztai kai kur issireiskia, bet siuoa tveju jis teisingai > masto: kaip sumazinti avariju > Sorry, bet Signalizacija su savo jausmais nusivaziavai. tu negali > susitaikyti su nepatogumu todel ieskai net izeidinejanciu atmazu kodel > neturi buti pokyciu. > > Is esmes man taip pat nepatogu kai ten uzdaryta, bet: > 1+. to posukio panaikinimas sumazintu avariju skaiciu > 2+. butu maziau spusciu ant tilto > > 1-. apsikrautu kiti keliai daugiau, taciau neispudingai (tektu vaziuoti > iki Senuku ekonominio viaduko ir nusileisti per kita puse) > > Signalizacijos siulomas variantas: > 1-. mazinam greiti visiskai bereikalingai, nes priezastis ten vykstanciu > avariju yra ne greitis > 2-. Statom brangiai kainuojancia iranga kad uztikrinti greicio laikymasi > kuri neatsipirks ir dar labaiu didintu avariju skaiciu, nes visi ziopliai > tures papildoma uzsiemima ne tik megos ieskoti taciau ir pries kamera > sypsotis. > > 1+. islieka nnuvaziavimas kad ir su avaringumu taciau tikrai patogesnis > nei siulomas pirmasis variantas. > > > > > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:i26588$lep$1@trimpas.omnitel.net... >> Ta sankryza letejimo juostos niekad ir neturejo. Ir pragyveno taip 30m >> kol kazkokiam botanikui uzkliuvo. >> Teisiu atiminet nreikia visiems, uztenka 20Lt vertes konsultacijos, >> kiekviena karta kai "pamirsti" parodyt posuki. >> >> "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message >> news:i26524$l3v$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai geriau durni pasiulyumai magistralej zenklus 50 swukabinti kuriu >>> niekas nesilaikys? >>> >>> sankryza kalta siuoa tvjeu kad neturi letejimo juostos. Tad trukdo eima >>> magistraleje. tai siulyciau isvis visas sankryzas padaryti >>> lygiareiksmemis ir nukabinti sviesoforus. sutaupysim lesu, o jei durniai >>> nemokes vaziuoti tai negi verta del durniu daryti sviesaforus. lai >>> issidauzo. >>> >>> >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:i263po$j95$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai sankryza kalta ar durnius uz vairo? :) >>>> siulyciau uzdraust visas sankryzas :) >>>> >>>> "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message >>>> news:i263o4$j7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> zinai kad tu dar nezuvai kuroje nors avaringoje sankryzoje tai nuo to >>>>> ji nepasidaro neavaringa... mes kalbam apie dauguma kaip kas vyksta, o >>>>> ne tik kad as pravaziuoju ir tu be avaringu situaciju.. smagu kad >>>>> pravaziuojam bet nesi tikras kad koks zioplys tau neikals... >>>>> >>>>> ana savaite MAN vairuotojas po eleksoto tiltu pralinde irgi maike >>>>> plese kad is pirmos juostos galima tiesiai buvo vaziuoti, kol >>>>> galiausiai issikviete mentus chebra suformino ivyko, o MAN vairuotojas >>>>> nuneses lengvaji nuo kelio pasiteisino: man navigatorius rode kad >>>>> tiesiai tai as ir vaziavau... va ble, amerika.. tuoj kates pradesim >>>>> dziovinti mikrobangineje... >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:i263g1$iur$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jeigu ziuret eismo sauguma tai uztektu pastatyt mentu ekipaza ir >>>>>> paaskint (gal ir uz mokesti) kad reikia rodyt posukio signala pries >>>>>> sukant, o ne pasukus. >>>>>> Jei atvaziuoji nuo VNO tai turi gerus 80 km persirikiuot i 1 eile, >>>>>> jei atvaziuoji nuo Jonavos gatves tai klausimas kam is viso lyst i 2. >>>>>> O jei vairuotojas nesimoke laikytis saugaus atstumo tai nei zenklai, >>>>>> nei sankryzu buvimas-nebuvimas jam nepades. Vaziuoju ten gana daznai >>>>>> ir kazkaip avariniu situaciju nebuvo. Tiesa posukio signala ijungiu. >>>>>> >>>>>> O tokim kaip ukw siulyciau susirinkt i inciatyvine grupe, jamt >>>>>> kastuvelius ir nukast slaita taip, kad butu vietos ir letejimo >>>>>> juostai. Vat cia tai vyrai butumet >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message >>>>>> news:i2610n$g2o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> ukw pasiulymas uzknisantis bet jei ziureti i eismo sauguma gal ir ne >>>>>>> toks blogas. >>>>>>> >>>>>>> o jei jau prakalbom apie narkodilerius tai chebryte kad jus >>>>>>> zinotumet kokiu gerio uzbveza i savivaldybe tai suprastumet kad jusu >>>>>>> cia ta zolyte jokio poveikio nekelia... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:i24hq2$buq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Per sargenus, vandziogala ir mis'a zemyn >>>>>>>> Jau sakiau tik su sveiku protu susipykes gali tokia nesamone siulyt >>>>>>>> (zoles kaip supratau sakesi nerukes) >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:i23v5l$i3b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>o tai kur netoliese yra nuvaziavimas? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:i23t4u$fag$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> eismo mintis, vaziuoti 2 juosta, kai pirma laisva, apskritai >>>>>>>>>> netinka :) >>>>>>>>>> pazangiame pasaulyje tai sprendziama taip - arba letejimo juosta, >>>>>>>>>> arba nuvaziavimo naikinimas (juo labiau, jei yra netoliese kitas >>>>>>>>>> nuvaziavimas). >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Dex >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 2010.07.20 11:43, ukw rase: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Ruslanas" <Ruslanas@nomail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:i23ncr$79e$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> O dar galima vaziuoti antra juosta.. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> nu tai tada gausis, kad antra juosta vaziuoja nenutrukstamas >>>>>>>>>>> srautas, o >>>>>>>>>>> pirma juosta per valanda kokie 60 automobiliu. >>>>>>>>>>> manau kad tokia eismo mintis ant sito tilto netinka. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >