o dumai kaip? kiek ju ir kokios spalvos? o del klaidu - tai perekupai ismoko padaryt taip, kad variklio kompai klaidu neberodytu... -- T "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:i24vbe$qa4$1@trimpas.omnitel.net... > tai va keista. dar kas man keista kad gaza siaip lengvai priima, apsukas > renka taip be problemu, bet va 2 pavara vos ne dugnu iki 50 isibegeja tik. > sake 110 - 120 dugnas. pamenu, kai mb 270cdi nusimove turbinos slanga, tai > gazo nepriimdavo visai, apsukos iki 3000rpm kildavo pusvalandi... > > Dainiushas wrote: >> keista, negali taip but.... >> >> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >> news:i24unc$pi1$1@trimpas.omnitel.net... >>> va pamirsau parasyti kad jokiu klaidu su tuo susijusiu nera. >>> >>> Dainiushas wrote: >>>> kabeli jungt.... i turbinos valdyma panasu >>>> >>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>> news:i24u6k$ovg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Uzlinko cia pazystamam audi a4 2.5tdi 99 metu kazkas. tiesiog visai >>>>> "netraukia". blyn paziurejom stovint kad slegis kur turetu buti 1900 - >>>>> 2400 mbar, tai vos 1000mbar patraukia, uz atmosferos slegi darosi >>>>> mazesnis kartais. >>>>> vaziuojant apie 4000rpm iki 1200mbar issivynioja. nuemus slanga uz >>>>> interkulerio, tai ranka nupucia nuo slangos, uzdejus atgal slanga >>>>> minksta, toks vaizdas kad duodant gazo net minksteja. >>>>> >>>>> cia ka, turbinai ATA ar dar kokiu teoriju kas turit? >>>>