viskas gerai su dumais. tepalu irgi praktiskai max. beje, klaidu ten siaip yra, tik sita: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01375 arba abs kompo nebuvimas nepanasu kad susijusios tranzoo namie wrote: > o dumai kaip? kiek ju ir kokios spalvos? > > o del klaidu - tai perekupai ismoko padaryt taip, kad variklio kompai klaidu > neberodytu... > > -- > T > > "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message > news:i24vbe$qa4$1@trimpas.omnitel.net... >> tai va keista. dar kas man keista kad gaza siaip lengvai priima, apsukas >> renka taip be problemu, bet va 2 pavara vos ne dugnu iki 50 isibegeja tik. >> sake 110 - 120 dugnas. pamenu, kai mb 270cdi nusimove turbinos slanga, tai >> gazo nepriimdavo visai, apsukos iki 3000rpm kildavo pusvalandi... >> >> Dainiushas wrote: >>> keista, negali taip but.... >>> >>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>> news:i24unc$pi1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> va pamirsau parasyti kad jokiu klaidu su tuo susijusiu nera. >>>> >>>> Dainiushas wrote: >>>>> kabeli jungt.... i turbinos valdyma panasu >>>>> >>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>> news:i24u6k$ovg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Uzlinko cia pazystamam audi a4 2.5tdi 99 metu kazkas. tiesiog visai >>>>>> "netraukia". blyn paziurejom stovint kad slegis kur turetu buti 1900 - >>>>>> 2400 mbar, tai vos 1000mbar patraukia, uz atmosferos slegi darosi >>>>>> mazesnis kartais. >>>>>> vaziuojant apie 4000rpm iki 1200mbar issivynioja. nuemus slanga uz >>>>>> interkulerio, tai ranka nupucia nuo slangos, uzdejus atgal slanga >>>>>> minksta, toks vaizdas kad duodant gazo net minksteja. >>>>>> >>>>>> cia ka, turbinai ATA ar dar kokiu teoriju kas turit? > >