Nu siaip as gal ne i tema, bet: nueini i Senukus, nusiperki remontine apkaba, parsineses uzverzi ja ant trukusios vamzdzio vietos, ir viskas - turi salta vandeni. Avarine gali tada ramiai vaziuoti koki menesi. "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message news:i2k1q2$s12$1@trimpas.omnitel.net... > Istorija tokia: > per karščius trūko šalto vandens vamzdis daugiabutyje, atrodytu viskas > naturalu ir įprasta - trūko vamzdis, iškviečiama avarinė tarnyba, jis > sutvarkomas ir viskas teka sava vaga toliau, tačiau ne šį kartą. Avarinė > tarnyba gedimą diagnozavo, o vamzdį sutvarkyti perdavė namą prižiūrinčiai > komunaliniai bendrovei "Verkių ūkis", čia ir prasidėjo linksmiausia > dalis - gedimas įvyko savaitgalį, tad logiška, kad darbas turėjo prasidėti > pirmadienį. Tačiau pirmadienį nieko neįvyko. Pasiskambinus antradienį > dispečeris pranešė, kad gedimas tikrai yra užregistruotas ir santechnikai > turi atvažiuoti sutvarkyti. Antradienio vakarą atsukus šalto vandens > čiaupą neiškrito nei lašas vandens. Procedūrą pakartojame trečiadienį - > tas pats. Skambiname ketvirtadienį, mus dar kartą patikina, kad gedimas > yra perduotas santechnikų komandai, ir šią dieną viskas bus pabaigta > tvarkyti. Sulaukiame ketvirtadienio vakaro... Penktadienį skambiname vėl - > šį kartą atsiliepia kitas dispečeris, kuris labai nustemba, sužinojęs, kad > mūsų name yra vandentiekio gedimas ir duoda atsakingos vadybininkės > telefono numeri. Dabar nustemba vadybininkė, kad gedimas dar nepašaltinas, > ji pataria kalbėtis su statybos-technikos darbų skyriaus vadovu. > Skambiname šiam vadovui, šis žmogus pareiškia, kad gedimas žinomas, bet > jie laukia vieno iš mūsų kaimyno surinktų 5-6 aukšto kaimynų telefono > sąrašo, kad jie galėtų susitarti, kada atvažiuoti!!! Poto žmogus mane dar > ir "nuramino" - ko jūs nervuojatės, šaltas vanduo juk vonioje yra. > Pasitikslinu ar žmogus suvokia ką kalba, pasirodo suvokia, bet labai > nustemba, kad užsukus stovą vanduo išvis nebeteka. Šio žmogaus > kompetencija sukelia pasipiktinimą, o ne abejonęs. Kadangi laikrodis tuo > metu rodė ~14.50, man buvo palinkėta gero savaitgalio. > Nuėjus pašnekėti su kaimynu, kuris buvo nurodytas kaip atsakingas > savanoris - atėjo eilė nustebti jam - pasirodo šis žmogus pirmasis > pastebėjo gedimą ir iškvietė avarinę, bet jokių telefono sąrašų niekam > nežadėjo... > Bandžiau ieškoti ir Verkių Ūkio vadovo, tačiau nesėkmingai. Klausimas - > kur toliau - Savivaldybė, Vartotojų Teisių apsaugos tarnyba? > > P.s. Gal atrodytų juokinga problema, tačiau praeitais metais buvo > analogiška problema, be šalto vandens vasarą sedėjome daugiau nei mėnesį - > dvi savaites Verkių Ūkis ieškojo gedimo, poto dvi savaites bandė įeiti į > butą, kuriame buvo gedimo šaltinis - buto savininkas motyvavo tuo, kad pas > jį brangus remontas ir jis neleis griauti virtuvės sienos. Po dviejų > savaičių karų komunalininkai rado, berods kažkokį ATPK straipsnį, pagal > kurį iškvietė policiją, ir šie paaiškino savininkui kas gresia, jei nebus > leidžiama pašalinti gedimo. Bijau, kad ir šį kartą bus kažkas panašaus, > tik dabar esmė ta, kad per savaitę komunalinkai taip ir neatvažiavo net > pasidomėti.