Tas tai taip, bet vamzdis truko sienoje, pas kazkuri kaimyna virs mano galvos. va wrote: > Nu siaip as gal ne i tema, bet: nueini i Senukus, nusiperki remontine > apkaba, parsineses uzverzi ja ant trukusios vamzdzio vietos, ir viskas - > turi salta vandeni. Avarine gali tada ramiai vaziuoti koki menesi. > > > "DK" <kam.reikia@tas.zino> wrote in message > news:i2k1q2$s12$1@trimpas.omnitel.net... >> Istorija tokia: >> per karščius trūko šalto vandens vamzdis daugiabutyje, atrodytu viskas >> naturalu ir įprasta - trūko vamzdis, iškviečiama avarinė tarnyba, jis >> sutvarkomas ir viskas teka sava vaga toliau, tačiau ne šį kartą. Avarinė >> tarnyba gedimą diagnozavo, o vamzdį sutvarkyti perdavė namą prižiūrinčiai >> komunaliniai bendrovei "Verkių ūkis", čia ir prasidėjo linksmiausia >> dalis - gedimas įvyko savaitgalį, tad logiška, kad darbas turėjo prasidėti >> pirmadienį. Tačiau pirmadienį nieko neįvyko. Pasiskambinus antradienį >> dispečeris pranešė, kad gedimas tikrai yra užregistruotas ir santechnikai >> turi atvažiuoti sutvarkyti. Antradienio vakarą atsukus šalto vandens >> čiaupą neiškrito nei lašas vandens. Procedūrą pakartojame trečiadienį - >> tas pats. Skambiname ketvirtadienį, mus dar kartą patikina, kad gedimas >> yra perduotas santechnikų komandai, ir šią dieną viskas bus pabaigta >> tvarkyti. Sulaukiame ketvirtadienio vakaro... Penktadienį skambiname vėl - >> šį kartą atsiliepia kitas dispečeris, kuris labai nustemba, sužinojęs, kad >> mūsų name yra vandentiekio gedimas ir duoda atsakingos vadybininkės >> telefono numeri. Dabar nustemba vadybininkė, kad gedimas dar nepašaltinas, >> ji pataria kalbėtis su statybos-technikos darbų skyriaus vadovu. >> Skambiname šiam vadovui, šis žmogus pareiškia, kad gedimas žinomas, bet >> jie laukia vieno iš mūsų kaimyno surinktų 5-6 aukšto kaimynų telefono >> sąrašo, kad jie galėtų susitarti, kada atvažiuoti!!! Poto žmogus mane dar >> ir "nuramino" - ko jūs nervuojatės, šaltas vanduo juk vonioje yra. >> Pasitikslinu ar žmogus suvokia ką kalba, pasirodo suvokia, bet labai >> nustemba, kad užsukus stovą vanduo išvis nebeteka. Šio žmogaus >> kompetencija sukelia pasipiktinimą, o ne abejonęs. Kadangi laikrodis tuo >> metu rodė ~14.50, man buvo palinkėta gero savaitgalio. >> Nuėjus pašnekėti su kaimynu, kuris buvo nurodytas kaip atsakingas >> savanoris - atėjo eilė nustebti jam - pasirodo šis žmogus pirmasis >> pastebėjo gedimą ir iškvietė avarinę, bet jokių telefono sąrašų niekam >> nežadėjo... >> Bandžiau ieškoti ir Verkių Ūkio vadovo, tačiau nesėkmingai. Klausimas - >> kur toliau - Savivaldybė, Vartotojų Teisių apsaugos tarnyba? >> >> P.s. Gal atrodytų juokinga problema, tačiau praeitais metais buvo >> analogiška problema, be šalto vandens vasarą sedėjome daugiau nei mėnesį - >> dvi savaites Verkių Ūkis ieškojo gedimo, poto dvi savaites bandė įeiti į >> butą, kuriame buvo gedimo šaltinis - buto savininkas motyvavo tuo, kad pas >> jį brangus remontas ir jis neleis griauti virtuvės sienos. Po dviejų >> savaičių karų komunalininkai rado, berods kažkokį ATPK straipsnį, pagal >> kurį iškvietė policiją, ir šie paaiškino savininkui kas gresia, jei nebus >> leidžiama pašalinti gedimo. Bijau, kad ir šį kartą bus kažkas panašaus, >> tik dabar esmė ta, kad per savaitę komunalinkai taip ir neatvažiavo net >> pasidomėti. > >