Tema: Re: Q: Passatas 99 2l tdi 81kW awtomatas daugiau 140 neina
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-09-02 13:11:11
ten ta recirkuliacija per piršto storio skylutę...  tuo labiau, vožtuvą 
uždarinėja spyruoklė ir paprastai jis stringa uždarytas.

Kompresorius pučia, o kas iš to, kad jau "pasvertas" oras per kiaurą šlangą 
eina lauk, o ne į variklį?

"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
news:i5nsjc$clb$1@trimpas.omnitel.net...
> Arba kaip tik, recirkuliuojasi nuolat. Ir nesudegęs kuras anglies pavidalu 
> eina lauk.
> Jei kompresosius nepūstų, tai būtų paskaičuota maža oro masė bei slėgis ir 
> atitinkamai ipurkšta mažiau degalų, taigi tiesiog netrauktų.. Juk ten 
> elektromagnetu valdomas VE30 arba VP44??
>
>
>> tik jau ne toj mašinoj su tuo varikliu. Tuo labiau, greičiausiai ten 
>> viskas užaugę suodžiais ir seniai tos recirkuliacijos nelabai yra :)
>>
>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>> news:i5nrio$av4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> As pirma ziureciau ismetimo duju recirkuliacini voztuva.
>>>
>>>> nu tas lengviausia pažiūrėt, kelios minutės. Paskui jau tubos 
>>>> geometrijos valdymas, vakuumai aplink, katulis....
>>>>
>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message 
>>>> news:i5npu4$8af$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> aj jo 1896 cm3 :)
>>>>>
>>>>> tai vienzo tik slangos?
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:i5npp9$82k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pirmiausia - šlangas apačioj prieky, dvi tokios yra po 10cm, viena 
>>>>>> nuo turbos į vamzdį, kitą nuo vamzdžio į interkulerį. paskui viršuj 
>>>>>> dar, keleivio pusėj, galiukas toks pat šlangos prie kolektoriau 
>>>>>> įsiurbimo yra.
>>>>>>
>>>>>> Beje, 1.9tdi :)
>>>>>>
>>>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message 
>>>>>> news:i5npc4$7ce$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Kas jam gali but? dar dumais apsipyles juodais visas pvz 120 
>>>>>>> tolygiai vaziuojant.
>>>>>>> Pries metus 200 be problemu vaziavo kibiriukas
>>>>>>>
>>>>>>> Turbashlanges kevros?
>>>>>>>
>>>>>>> Dainiushas gal kokiu minciu?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>