Zodziu dek sito agregato dziugesio ner. Problema stovi tokia: kitu metu perspektyvai ieskomas seimyninis auto, rezimu miestas/kaimas(miskas ir t.t.). Universalo tipo. Kadangi turiu 10+ metu LPG patirti noreciau dyzelio. Kilometrazas 17-20kkm per metus. Be didesniu sentimentu eksploataciniams subtilumams (dabartinis agregatas - Volvo940 - kas zino, supras, koks tai tankas). Be dyzelio privalumas butu automatine GD. Taip pat reiktu awd arba 4x4 ir didesnio klyrenso. Biudzetas - apie 20 kLt. (lizingu galima iki 35 galbut). Kaip ir viskas, bet ka turim: Volvo xc70 - dyzelis su mechanika - nuo 2005 m. nesipaiso i biudzeta, automatas atkrinta Subaru Outback - dyzelio nerasta (statyt duja vel???) Toyota LC - kaina kosmosas. Mitsubishi Pajero - irgi kaina, kokybe nzn. Nissan Patrol - dar daugiau abejoniu Dar tarp kandidatu buvo Range Rover, bet kaip supratau cia jau artimas "tikrajam" dziaugsmui Nu ir ka daryt ? :-)) Pirmiausia jeigu ka, atmesciau automata. "Despaz" <xalabokaz@gmail.com> wrote in message news:i5nvj0$hfs$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, - gal kas vartoja/vartojo Range Rover'i gamint iki 2002 su 2.5 > dyzelium ir automatine GD. Jeigu taip tai pagrindinis klausimas - ar siuo > klausimu niusgrupe ir baigt domejimasi, ar tai vertas demesio agregatas. > Jeigu vertas tada butu keli klausimai veliau.