Tema: Re: kur pirkt makitas pigiau ?
Autorius: Vytautas
Data: 2010-09-03 09:06:57
kadangi maniau kad man labai mazai reikia bulgarkes, tai buvo nuspresta imti
deveta is turgaus. turguj surasta makita, deveta, bet veikianti, is
vokietijos. apie 3 metus ja naudojau, bet tikrai ne tiek kiek tikejausi - ir
betona pjoviau, ir slifavau ir metala, ir medi slifavau, kol nusilankste
maitinimo kabelis, ir taisant sugebejau sugadinti jungikli. tai teko
nuvaziuoti pas taisancius garantines makitas ir siaip techika (Technikos
meistai vadinasi ta kontora) nusipirkti naujo jungiklio tai irgi beveik
juokesi is tokios makitos ir atnese tokia pat is isvazdos bulgarke
kinietiska tik spalvos kitokios. ir jungiklis tiko.