kazkada dar vaz 1500cc varikliui dariau remonta . dareme 76.4 , grezeme , ir po to honinguojant pasiekeme reikalinga matmeni. kuo skiriasi honinguotas cilindras nuo tik tekinto , tai pavirsiaus lygumu. gaunasi cilindro pavirsius beveik veidrodis, ir kiek pamenu , meistras kuris man vadovavo ( teko paciam ta operacija atlikti) teige , kad pasiekiams ne tik pavirsiaus lygumas, bet ir metalo suspaudimas , juk is tikro honinguojant dideja cilindro D be jokiu metalo nuemimu. kazkaip nepastebejau jokiu galimybiu mikrospiniam tepalo sluoksniui kazkokiuose grioveliuose susidaryti, kai pavirsius veidrodinis. Beje , galejau deti Japoniskus ziedus, kas po paprasto grezimo nerekomenduojama buvo, rusiski ziedai buvo minkstesni. romas "G..@home" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message news:i7b7h6$tbv$1@trimpas.omnitel.net... > na kiek zinau ir del to dariau honinga tai tam kad liktu mikroskopinis tepalo > sluoksnis ant cilindro sieneliu. > > 2010.09.21 23:27, niekas rašė: >> trys skirtingos nuomones... gal motoristas staska galetu pakomentuot ? >> >> "niekas" <kazkas@gmail.com> wrote in message >> news:i79mma$l2r$1@trimpas.omnitel.net... >>> ar tam kad geriau ziedai prikibtu prie gilzes ir padidintu kompresija, >>> ar tam kad liktu mikroskopinis tepalo sluoksnis tuose grioveliuose >>> kuris pagerina ziedu ir stumuoklio slydima? ar dar kam ? >> > >