tai palyginamasis "veidrodzio" pavadinimas. Taip , ziurint kampu matosi tas "astuoniukes" vaizdas, bet kai ziuri i cilindra vertikaliai, palyginus su grezimu, matosi tikrai graziai blizgantis veidrodinis pavirsius romas "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:i7cmcb$ero$1@trimpas.omnitel.net... > kad teisingai honinguojant pavirsius tikrai nebus kaip veidrodis. turetu gautis > kazkas panasaus: > http://image.popularhotrodding.com/f/9051574+w750+st0/0612em_06_z+cylinder_head_honing+crosshatch_angle.jpg > > > > "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message news:i7ck42$aku$1@trimpas.omnitel.net... >> kazkada dar vaz 1500cc varikliui dariau remonta . >> dareme 76.4 , grezeme , ir po to honinguojant pasiekeme reikalinga matmeni. >> kuo skiriasi honinguotas cilindras nuo tik tekinto , tai pavirsiaus lygumu. >> gaunasi cilindro pavirsius beveik veidrodis, ir kiek pamenu , meistras kuris >> man vadovavo ( teko paciam ta operacija atlikti) teige , kad pasiekiams ne tik >> pavirsiaus lygumas, bet ir metalo suspaudimas , juk is tikro honinguojant >> dideja cilindro D be jokiu metalo nuemimu. >> kazkaip nepastebejau jokiu galimybiu mikrospiniam tepalo sluoksniui kazkokiuose >> grioveliuose susidaryti, kai pavirsius veidrodinis. Beje , galejau deti Japoniskus >> ziedus, kas po >> paprasto grezimo nerekomenduojama buvo, rusiski ziedai buvo minkstesni. >> >> romas >> >> "G..@home" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message >> news:i7b7h6$tbv$1@trimpas.omnitel.net... >>> na kiek zinau ir del to dariau honinga tai tam kad liktu mikroskopinis tepalo >>> sluoksnis ant cilindro sieneliu. >>> >>> 2010.09.21 23:27, niekas rašė: >>>> trys skirtingos nuomones... gal motoristas staska galetu pakomentuot ? >>>> >>>> "niekas" <kazkas@gmail.com> wrote in message >>>> news:i79mma$l2r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ar tam kad geriau ziedai prikibtu prie gilzes ir padidintu kompresija, >>>>> ar tam kad liktu mikroskopinis tepalo sluoksnis tuose grioveliuose >>>>> kuris pagerina ziedu ir stumuoklio slydima? ar dar kam ? >>>> >>> >>> >> >> >