Gatviniam važinėjimui grioveliai naudos beveik neprideda, bent jau tikrai ne griovelių buvimas apsprendžia ar diskas raitysis ar ne. Pagrindinė griovelių funkcija - nubraukti maksimalaus stabdymo metu tarp disko ir kaladžių atsirandantį mikrodulkių/dujų sluoksnį, kuris veikia lyg tepalas ir mažina trintį. Tas dulkių sluoksnis atsiranda tik naudojant sportui skirtas kaladėles, gatvinės kaladėlės tam per kietos, todėl griovėliai netenka prasmės, o dar ir mažina stabdymo plotą bei ėda kalades.. Grežioti diskai - iš viso nesamonė. Na jei lėksi į Kačiargą - tada raižyti. O dėl to, kad raitosi standartiniai, paprasčiau suportus persirinkti. Arba ant brokuotų užsirovei. "Chuckas" <nomail@mail.com> wrote in message news:i8hoju$ecq$1@trimpas.omnitel.net... > > > >> Beje, kam tau tie grioveliai? Kokias kalades naudosi ? > > Dekui. Su salyga, kad ankstyva viduramzio krize dejo i galva, tai su > grioveliais ar skylutem, galvoju bus lengviau gyventi. > Kaladeles turbut ATE imciau performance serijos kaip ir diskus, nors dar > neapsisprendziau galutinai. O jei rimtai tai kazko standartiniai diskai > nelaiko. Per 1.5 metu jau 2 poros priekiniu susiraite, vieni originalus is > dylerio kiti kazkokie fufliakiski. Supportai lyg ir nestringa. >