Pavyzdžiui netolygiai kalades prispaudžia ir kaista tik disko vidinė ar išorinė pusė arba tik siaura juosta. Temperatūrų skirtumai, o toliau jau pats supranti... O su uosle irgi būna visokių vairuotojų. Esu matęs, kad smirda, vairą tempia į vieną pusę, o vadyla nieko nepastebi. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:i8kv2f$gs2$1@trimpas.omnitel.net... > tu čia daug prirašei, bet papasakok kaip nuo suportų diskai raitosi. Nes jei > turi omeny, kad perkaista, tai sustojus smirdėtų taip, kad tikrai atkreiptų > dėmesį. Ir kuro sąnaudos nepatiktų. > > "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message > news:i8i2ee$u1n$1@trimpas.omnitel.net... >> Gatviniam važinėjimui grioveliai naudos beveik neprideda, bent jau tikrai >> ne griovelių buvimas apsprendžia ar diskas raitysis ar ne. Pagrindinė >> griovelių funkcija - nubraukti maksimalaus stabdymo metu tarp disko ir >> kaladžių atsirandantį mikrodulkių/dujų sluoksnį, kuris veikia lyg tepalas >> ir mažina trintį. Tas dulkių sluoksnis atsiranda tik naudojant sportui >> skirtas kaladėles, gatvinės kaladėlės tam per kietos, todėl griovėliai >> netenka prasmės, o dar ir mažina stabdymo plotą bei ėda kalades.. Grežioti >> diskai - iš viso nesamonė. >> >> Na jei lėksi į Kačiargą - tada raižyti. >> >> O dėl to, kad raitosi standartiniai, paprasčiau suportus persirinkti. Arba >> ant brokuotų užsirovei. >> >> >> "Chuckas" <nomail@mail.com> wrote in message >> news:i8hoju$ecq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> >>>> Beje, kam tau tie grioveliai? Kokias kalades naudosi ? >>> >>> Dekui. Su salyga, kad ankstyva viduramzio krize dejo i galva, tai su >>> grioveliais ar skylutem, galvoju bus lengviau gyventi. >>> Kaladeles turbut ATE imciau performance serijos kaip ir diskus, nors dar >>> neapsisprendziau galutinai. O jei rimtai tai kazko standartiniai diskai >>> nelaiko. Per 1.5 metu jau 2 poros priekiniu susiraite, vieni originalus >>> is >>> dylerio kiti kazkokie fufliakiski. Supportai lyg ir nestringa. >>>