> 1-ka reiskia "is niekur nieko" ? jei ryte atejus prie saltos randi > veikianti- tada tikrai blogai. Jei kalba apie tai kad isijungineja po to > kai vaziavai, uzgesinai ir masina jau stovi- normalu (su salyga kad > raditorius karstas). kad po vaziavimo, esant karshtai masinai isijungia, tai suprantu, bet buna kad jau seniai atsalusiai isijungia, kitas atvejis, kad bandant kraut neatjungta akuma vel buna atveju, kad pradeda sniokst vos gauna krovimo srove, vel kitais kartais tokiu baiku nebuna, kraunasi ramiai. > 2- ka reiskia "elektrolitas liuks"?- tikrinai jo tanki ar tik lygi? tai > kad itampa Ok. dar nieko nereiskia. Akumas tikrinamas su apkrova ziurint > kiek krinta itampa. Be apkrovos-nudveses akumas gali rodyt puikiausius > 12,5-13 V bet visiskai nereiskia kad jis turi gyvybes... tikrinau lygi su tuo specialiu pludiniu suduku - visu celiu tankis buvo graziai zalios spalvos zonoj labiau link skales galo. Tada pakrautas stovejo garaze apie savaite. Ka tik idejus akuma pries para bande kurt, tai suko kaip bite ir uzsikure is "puses sukio". Vakar matavau itampa akumo stovincio masinoj rode 12.6V. Siandien ryte, kaip rasiau, neuzkure. Kazkaip atsizvelgiant i atliktus patikrinimus nelabai tikiu, kad akumas kaltas. Negi blogas akumas aprasytoj situacijoj viena kart butu puikiai sukes, o kita nepasukes? Manau tada is karto but silpnai sukes. P.S. tarp siu visu bandymu vaziuota nebuvo.