Atjunk fiske nuo daviklio ant radijatoriaus ir kita ryta matysi ar lengvai suka. Kitas variantas, tai starterio ivores susideveje - kartais lengvai suka, kartais vos vos -- "klausiu" <alius_k@yahoo.com> parašė naujienų pranešime:i9e7r3$j48$1@trimpas.omnitel.net... >> 1-ka reiskia "is niekur nieko" ? jei ryte atejus prie saltos randi >> veikianti- tada tikrai blogai. Jei kalba apie tai kad isijungineja po to >> kai vaziavai, uzgesinai ir masina jau stovi- normalu (su salyga kad >> raditorius karstas). > > kad po vaziavimo, esant karshtai masinai isijungia, tai suprantu, bet buna > kad jau seniai atsalusiai isijungia, kitas atvejis, kad bandant kraut > neatjungta akuma vel buna atveju, kad pradeda sniokst vos gauna krovimo > srove, vel kitais kartais tokiu baiku nebuna, kraunasi ramiai. > >> 2- ka reiskia "elektrolitas liuks"?- tikrinai jo tanki ar tik lygi? tai >> kad itampa Ok. dar nieko nereiskia. Akumas tikrinamas su apkrova ziurint >> kiek krinta itampa. Be apkrovos-nudveses akumas gali rodyt puikiausius >> 12,5-13 V bet visiskai nereiskia kad jis turi gyvybes... > > tikrinau lygi su tuo specialiu pludiniu suduku - visu celiu tankis buvo > graziai zalios spalvos zonoj labiau link skales galo. Tada pakrautas > stovejo garaze apie savaite. Ka tik idejus akuma pries para bande kurt, > tai suko kaip bite ir uzsikure is "puses sukio". Vakar matavau itampa > akumo stovincio masinoj rode 12.6V. Siandien ryte, kaip rasiau, neuzkure. > Kazkaip atsizvelgiant i atliktus patikrinimus nelabai tikiu, kad akumas > kaltas. Negi blogas akumas aprasytoj situacijoj viena kart butu puikiai > sukes, o kita nepasukes? Manau tada is karto but silpnai sukes. P.S. tarp > siu visu bandymu vaziuota nebuvo. >