Zmona draivina 9-3, 2001 2,2 dyzeli mechanika. As 1998 Stratusa 2,5 benza automata. Na pabandysiu palygint ispudzius. Salia dragint nebandem, bet ispudis kad dinamika labai panasi nors Stratusas turi ~40ag daugiau. Nesu tikras kaip cia su klasemis, bet dydziu masinos gana panasios, Chrysleris kiek didesnis, ir tuo tikrai dziaugsis galiniai keleiviai lyginant su Saabu, kur erdves gale mazoka. Uz vairo, Saabo naikintuvines sedynes "veza" ypac kokiam vingiuotam keliukyje, taip maloniai "apglebia". Saabas nelygiam kelyje yra kiek "kibiriskas" - kietokas, bet tuos pacius posukius iveikia didesniu greiciu nei chrysleris, kuris yra tok "svyruonelis" Saabas gausiai manevringesnis ir parkuotis maximos aikstelej daug geriau su juo. Saabui, dar pries mums ji isigijant buvo keista turbina. Netrukus uzsidege "Check engine" ir kol ji dega variklio galia labai stipriai apribota. Siame forume rekomenduotas elektrikas(elektronikas) "SENAS" perprogramavo egr, pramankstino turbinos valdyma isvale matuokle, daviklius. 100 lt ir masina ain vel kaip zveris.