pabandyk padragint. Pamatysi, kad pas dyzelį tik atrodo, kad valit.... :) "M" <vvv@vvv.com> wrote in message news:i9gnua$94a$1@trimpas.omnitel.net... > Zmona draivina 9-3, 2001 2,2 dyzeli mechanika. As 1998 Stratusa 2,5 benza > automata. Na pabandysiu palygint ispudzius. > Salia dragint nebandem, bet ispudis kad dinamika labai panasi nors > Stratusas turi ~40ag daugiau. Nesu tikras kaip cia su klasemis, bet dydziu > masinos gana panasios, Chrysleris kiek didesnis, ir tuo tikrai dziaugsis > galiniai keleiviai lyginant su Saabu, kur erdves gale mazoka. Uz vairo, > Saabo naikintuvines sedynes "veza" ypac kokiam vingiuotam keliukyje, taip > maloniai "apglebia". Saabas nelygiam kelyje yra kiek "kibiriskas" - > kietokas, bet tuos pacius posukius iveikia didesniu greiciu nei > chrysleris, kuris yra tok "svyruonelis" Saabas gausiai manevringesnis ir > parkuotis maximos aikstelej daug geriau su juo. > > Saabui, dar pries mums ji isigijant buvo keista turbina. Netrukus uzsidege > "Check engine" ir kol ji dega variklio galia labai stipriai apribota. > Siame forume rekomenduotas elektrikas(elektronikas) "SENAS" perprogramavo > egr, pramankstino turbinos valdyma isvale matuokle, daviklius. 100 lt ir > masina ain vel kaip zveris. > > >