pats velenas galbut nelabai prideda, taciau konstruojant dvieju velenu motora manau i tai yra atsizvelgiama (kad bus du velenai), ir atitinkamai pailginamos/patrumpinamos duju ismetimo/misiniu isiurbimo fazes (kumsteliu forma tai sprendzia), kas ko gero prideda arkliu. galbut imama, kad esant dviem velenam, jie bus maziau apkraunami nei vienas, todel gali atlaikyti didesnes dinamines apkrovas (variklio max galia pasiekiama esant aukstesniem sukiam pvz). "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:ia8peo$lpn$2@trimpas.omnitel.net... > Tipo antras velenas arkliu prideda? Gal gali paaiskint kokiu budu? > > 2010.10.27 10:08, Tomas rašė: >> 2010.10.26 22:30, partizanas rašė: >>> pakankamai daznai pasitaiko, kad kokiais 94-95 metais pas tarkim japona >>> koki variklis, anksciau gamintas su 16ventiliu ant vieno veleno pradejo >>> eit ant dvieju velenu. kuom taip geriau? apie vanosus ir kitus real-time >>> reguliavimus viskas aisku, bet yra daug varikliu kur viskas sumauta >>> standziai, tai kur cia ir kas islosiama ? >>> >>> dekingas uz geras mintis arba/ir linkus :) >> >> Dochas geriau valina. > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 5566 (20101027) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > >