Del vaziuokliu tai kiek zinau jos vienodos ir vienodai arba laiko arba nelaiko :) Su passatu vazineju jau pora metu. nuvaziavau ~180 kkm. Vaziuokle t.y. priekinius sarnyrus ir kitas prie to priklausancias gumeles teko keisti (restauruoti) 2 kartus per abu kartus suma susidare ~1000 LTL tai manau kad tokiam laikotarpiui ir km skaiciui visai neblogai. Aisku ne pati tvirciausia vaziuokle, bet vaziuoti maloni. Gale nieko neteko keisti. Tik variklis pas mane 1,8 T benzas/dujos tai del tdi nieko nepasakysiu. Minetojo variklio sanaudos ~12-14 ltr duju. Gale vaziuokle apskritai neremontuota ir kol kas nesipraso remontuojama. Daugiau kazkokiu passato "LIGU" :)) nepastebeta. "Donatas" <dnc@takas.lt> wrote in message news:iabdn0$1e1$1@trimpas.omnitel.net... > Planuoju pirkti universalą dyzelį iki 10k. Pasirinkimas tarp Passat nuo 98 > 1,9TDI (66 ar 81) ir A6 iki 1997m. 2,5 TDI (103Kw). Kokios pagrindines > bedos auto ir kuria vertetu labiau ziureti ? Girdejau, kad Passat pakaba > nelaiko, o A6 varikliai, nors apie 103kw lyg ir nieko blogo. Taip pat > girdejau, kad a6 6pavaru greiciu deze buna problematiska. Norisi > nusipirkti automobili, kurio nereiktu istisas dienas remontuoti ir > ekonomiskai vaziuoti, 5-6l/100km.