Situacija tokia, kad nuluzus galvutei su varzto galvute, pazeistas izoliatorius ir centrinis elektrodas (strypelis su sriegiu) truputi kliba i sonus. Greiciausia kazkur ir trumpina su tais 0.2 Om uzsiskersaves. Anyway uzizoliavus centrini elektroda, ECU klaidos nemeta ir stabilizacijos sistemu neatjungineja :) Minimaliai gyvent galima iki pirmu rimtesniu salciu... On 2010.11.15 21:04, Dainiushas wrote: > nu tai atjungt laida nuo jos reikia nu > > 0.2omo mazoka, saltos srove turi but iki 20A > > "Levas"<blas@sss.com> wrote in message > news:ibrlsp$r69$1@trimpas.omnitel.net... >> viska gali buti, kaitinimo laidelis ar kaip ten padaryta, istirpsta ir >> prisilydo prie korpuso. Ar dar panasiai. >> >> Taciau 0.2 omo varza gal nera tokia maza? Jei ten padaryta kaip >> halogenineje lempoje, tai neijungtos zvakes varza gali buti arti nulio. >> >> -- >> Bye, Levas >> -- >> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ibqsq3$buo$1@trimpas.omnitel.net... >>> o tu man gali pasakyt, kaip ta nulu¸us ¸vake gaunasi u¸trumpinta ir kokiu >>> budu ji gali but pajungta. >>> >>> "nox"<nieko@niekam.ne> wrote in message >>> news:iblf42$rcu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tru tru.... pasirodo ta nuluzus zvake kazkur viduje trumpina, varza apie >>>> 0.2Om del to ir meta Check engine su TRC ir VSC off >>>> >>>> >>>> On 2010.11.11 19:30, padugne wrote: >>>>> On Thu, 11 Nov 2010 16:24:58 +0200, "Vitas"<vitas@vito.lt> wrote: >>>>>> Nieko keisto. Pakaitinimo zvakes pajungtos lygegreciai, taigi >>>>> nebent visom >>>>>> perdegus, ecu galetu tai pamatyti ir iziebti check'a. >>>>> >>>>> Ecu seip be kita ko gali "matyt" ir srove. >>>>> >>>> > >