siaip esant trim sveikom zvakem neturetu kilt dideliu bedu, jei saliara, kompresija , siurblys, starteris ir akumas ok. "nox" <nieko@niekam.ne> wrote in message news:ibt3ig$si9$1@trimpas.omnitel.net... > Situacija tokia, kad nuluzus galvutei su varzto galvute, pazeistas > izoliatorius ir centrinis elektrodas (strypelis su sriegiu) truputi kliba > i sonus. Greiciausia kazkur ir trumpina su tais 0.2 Om uzsiskersaves. > Anyway uzizoliavus centrini elektroda, ECU klaidos nemeta ir > stabilizacijos sistemu neatjungineja :) Minimaliai gyvent galima iki pirmu > rimtesniu salciu... > > > > > On 2010.11.15 21:04, Dainiushas wrote: >> nu tai atjungt laida nuo jos reikia nu >> >> 0.2omo mazoka, saltos srove turi but iki 20A >> >> "Levas"<blas@sss.com> wrote in message >> news:ibrlsp$r69$1@trimpas.omnitel.net... >>> viska gali buti, kaitinimo laidelis ar kaip ten padaryta, istirpsta ir >>> prisilydo prie korpuso. Ar dar panasiai. >>> >>> Taciau 0.2 omo varza gal nera tokia maza? Jei ten padaryta kaip >>> halogenineje lempoje, tai neijungtos zvakes varza gali buti arti nulio. >>> >>> -- >>> Bye, Levas >>> -- >>> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip >>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:ibqsq3$buo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o tu man gali pasakyt, kaip ta nuluøus øvake gaunasi uøtrumpinta ir >>>> kokiu >>>> budu ji gali but pajungta. >>>> >>>> "nox"<nieko@niekam.ne> wrote in message >>>> news:iblf42$rcu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tru tru.... pasirodo ta nuluzus zvake kazkur viduje trumpina, varza >>>>> apie >>>>> 0.2Om del to ir meta Check engine su TRC ir VSC off >>>>> >>>>> >>>>> On 2010.11.11 19:30, padugne wrote: >>>>>> On Thu, 11 Nov 2010 16:24:58 +0200, "Vitas"<vitas@vito.lt> wrote: >>>>>>> Nieko keisto. Pakaitinimo zvakes pajungtos lygegreciai, taigi >>>>>> nebent visom >>>>>>> perdegus, ecu galetu tai pamatyti ir iziebti check'a. >>>>>> >>>>>> Ecu seip be kita ko gali "matyt" ir srove. >>>>>> >>>>> >> >> > >