Tema: Re: Nuluzo pakaitinimo zvake D4D
Autorius: Vai
Data: 2010-11-16 15:58:46
siaip esant trim sveikom zvakem neturetu kilt dideliu bedu, jei saliara, 
kompresija , siurblys, starteris ir akumas ok.
"nox" <nieko@niekam.ne> wrote in message 
news:ibt3ig$si9$1@trimpas.omnitel.net...
> Situacija tokia, kad nuluzus galvutei su varzto galvute, pazeistas 
> izoliatorius ir centrinis elektrodas (strypelis su sriegiu) truputi kliba 
> i sonus. Greiciausia kazkur ir trumpina su tais 0.2 Om uzsiskersaves. 
> Anyway uzizoliavus centrini elektroda, ECU klaidos nemeta ir 
> stabilizacijos sistemu neatjungineja :) Minimaliai gyvent galima iki pirmu 
> rimtesniu salciu...
>
>
>
>
> On 2010.11.15 21:04, Dainiushas wrote:
>> nu tai atjungt laida nuo jos reikia nu
>>
>> 0.2omo mazoka, saltos srove turi but iki 20A
>>
>> "Levas"<blas@sss.com>  wrote in message
>> news:ibrlsp$r69$1@trimpas.omnitel.net...
>>> viska gali buti, kaitinimo laidelis ar kaip ten padaryta, istirpsta ir
>>> prisilydo prie korpuso. Ar dar panasiai.
>>>
>>> Taciau 0.2 omo varza gal nera tokia maza? Jei ten padaryta kaip
>>> halogenineje lempoje, tai neijungtos zvakes varza gali buti arti nulio.
>>>
>>> --
>>> Bye, Levas
>>> --
>>> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message
>>> news:ibqsq3$buo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o tu man gali pasakyt, kaip ta nuluøus øvake gaunasi uøtrumpinta ir 
>>>> kokiu
>>>> budu ji gali but pajungta.
>>>>
>>>> "nox"<nieko@niekam.ne>  wrote in message
>>>> news:iblf42$rcu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tru tru.... pasirodo ta nuluzus zvake kazkur viduje trumpina, varza 
>>>>> apie
>>>>> 0.2Om del to ir meta Check engine su TRC ir VSC off
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 2010.11.11 19:30, padugne wrote:
>>>>>> On Thu, 11 Nov 2010 16:24:58 +0200, "Vitas"<vitas@vito.lt>  wrote:
>>>>>>> Nieko keisto. Pakaitinimo zvakes pajungtos lygegreciai, taigi
>>>>>> nebent visom
>>>>>>> perdegus, ecu galetu tai pamatyti ir iziebti check'a.
>>>>>>
>>>>>> Ecu seip be kita ko gali "matyt" ir srove.
>>>>>>
>>>>>
>>
>>
>
>