Bet o kur logika tokių "pjaustymų"? Nejau negeriau nupirkti naują kataliaztorių, gi dabartiniai paladiniai ne tokie brangūs, nei statyti visokius apgavikus ir t.t.? Ar yra kaifas dusinti kitus azoto oksidais ir kitu mėšlu ir patiems uostyti?? Ar gal kataliztorius sugalvojo kapitalistai vagys, kad kuo daugiau uždyyrbti pinigų ir tik apgauti vargšus žmoones? >O kokie klaidu kodai? > katalyzas buvo stukteltas ant kokio kelmo, atskilo gabaliukas ir uzkiso > dusles vamzdi?Yra taip buve. Tada varikklis neisvysti pvz daugiau 2000rpm > net.... > teoriškai (praktiškai išbandyta ant benzo) kad apgauti antrą zondą > pasalinus katalyza (jis tikrina katalyzo bukle): šalini katalyzą nafik, > statai defauleri, mechanini arba elektronini. Elektroninis paprastas > dalykas. Tipo signala is antro zondo i ECU kad mol CO normoje, katalyzas > veikia. Isbandyta praktiskai su 1ZZFE ir 2ZZGE varikliais. Be defaulerio > ir ispjautu katalyzu benzinines vaziuoja normaliai, tik CHECK dega > pastoviai. > Nezinau ar padetu tai su D-CAT, reikia guglinti.