gi jau rašiau, benzininei px. Su dyzeliu irgi viskas bus gerai, jei su mašina važiuosi, o ne šildysies kamščiuose. "LB" <linasbal@ekoi.lt> wrote in message news:ibar4a$ae$1@trimpas.omnitel.net... > aciu visiems, turbut diskusija issiseme. > mano isvada liko ta pati - dyzelys traktoriams, dujos viryklems... > niekada nepirksiu dizelines masinos. > negooglinsiu, nes paskui teks prisiimt dali atsakomybes :) > sirdingai dekavoju diskutavusiems > > a del benzinines tajotos - nuo siryt emiau vaziuot 3000 rpm, tai blia, > mieste 2-3 begiai, tik gelazinio vilko tiesiojoj galima iki 5 daeit. ocia > bus normalu? variklio garsas sirdziai malonesnis, kai 3500, bet ar tikrai > reikia? Perkant Tokviloj man taip sake, kad laikyk 3000 apsuku, mol, > variklis tam pritaikytas. > > Corolla 1.6 2006 > LB > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:ibaqd4$v4a$1@trimpas.omnitel.net... >> Bet o kur logika tokių "pjaustymų"? Nejau negeriau nupirkti naują >> kataliaztorių, gi dabartiniai paladiniai ne tokie brangūs, nei statyti >> visokius apgavikus ir t.t.? Ar yra kaifas dusinti kitus azoto oksidais ir >> kitu mėšlu ir patiems uostyti?? Ar gal kataliztorius sugalvojo >> kapitalistai vagys, kad kuo daugiau uždyyrbti pinigų ir tik apgauti >> vargšus žmoones? >> >>>O kokie klaidu kodai? >>> katalyzas buvo stukteltas ant kokio kelmo, atskilo gabaliukas ir uzkiso >>> dusles vamzdi?Yra taip buve. Tada varikklis neisvysti pvz daugiau >>> 2000rpm net.... >>> teoriškai (praktiškai išbandyta ant benzo) kad apgauti antrą zondą >>> pasalinus katalyza (jis tikrina katalyzo bukle): šalini katalyzą nafik, >>> statai defauleri, mechanini arba elektronini. Elektroninis paprastas >>> dalykas. Tipo signala is antro zondo i ECU kad mol CO normoje, katalyzas >>> veikia. Isbandyta praktiskai su 1ZZFE ir 2ZZGE varikliais. Be defaulerio >>> ir ispjautu katalyzu benzinines vaziuoja normaliai, tik CHECK dega >>> pastoviai. >>> Nezinau ar padetu tai su D-CAT, reikia guglinti. >> >> > >