nu bet dariu isvest is kantrybes - reik sugebet... -- T "oras" <no@mail.com> wrote in message news:grd3r1$a3u$1@trimpas.omnitel.net... > Turiu kelias laisvas minutes, tad nusprendziau pasipasakoti. Galbut mazdu > savininkams tai bus naudinga. Zodziu turim savo parke mazda 626 automobili. > Problema - gesta variklis. Uzsirasiau ir atvairuoju i Matsuda servisa esanti > Ozo gatveje. Meistriukas per dvi minutes nustato gedima - ipurskimo > kolektoriaus tarpine. Remonto kaina 360lt (detale + pakeitimas). Pasidomejus > kiek darbas ar detales atskirai, nezinojo, sake sulaukti priemejo (bus po > pusvalandzio). Nutariau palaukti ir tuo tarpu pasiskambinau i kitus servisus > pasidomet del kainu (tame tarpe ir i kita Matsudos atstovybe). Visu kainos > 150-200lt maziau. Noras remontuotis pas juos zinoma praejo. Pasirodzius > priemejui ir paklausus kodel taip yra, zmogus eme aiskinti galbut ne taip > kiti servisai suprato ka reikia tvarkyti ir pan. Elementarus mandagumas > priemejui staiga pasidare svetimas, kuomet pasakiau, jog noresiu > pasikonsultuoti su ju kolegomis is kitos atstovybes. Buvo pareikalauta 60lt > uz gedimo diagnostika. Moketi zinoma atsisakiau, argumentuodamas kad kaina > yra visiskai neadekvati. Po siu zodziu zmogus pasisiule pajungti kompa net > kelis kartus, bet pabrezus kad noriu susimoketi uz tai kas buvo atlikta, > pasiunte mane vaziuot savo keliais. Pokalbio tonas buvo tikrai nemalonus, i > klienta kreipiamasi "tu" ir pan (jei kam aktualu priemejo vardas Darius). > Tuo tarpu siandien susitvarkiau masiniuka kitam servise uz dvigubai mazesne > kaina. Vaziuoja kaip naujas :) > >