"ttt" <dt@ttt.l> wrote in message news:grf5c6$rnc$1@trimpas.omnitel.net... > > Cia ne tas atvejis. Cia tas atvejis kai darom 2 minutes ir imam uz 2 > valandas, del to kad mes labai "solidus" servisas. Gi normalus zmogus mato > kokia aparatura naudoja, kiek zmoniu dirba ir tt. Be to, man normali > logika sako, kad pries kazka darant yra pasakoma kiek kainuos. arba ne. naudoju as aparatura ir kokia - man geriau zinoti. o jei tu manai, kad zinai geriau, tai gal as tada pas tave atvaziuociau. taip, teisingai, normali logika sako, kad del kainos verta tartis is anksto, bet tai abipusio intereso dalykas. as suprasciau, jei butu nuskausmine ant 600 litu, cia tik 60! kas savo esme yra "paemem minimuma", suma del kurios tu is namu kojos nekeltum. pereita 5dieni ziurinejau sl'a, is esmes stipriai rizikingas tik vienas mazgas, bet as nezinau jo patikrinimo proceduros, o "normaliai cia viskas yra" gali atsisesti i penkiazenkle suma - 50 litu uz 5 minutes darbo. nepatinka - sedek, skaityk, praktikuokis. paskaiciavau, kad man pigiau 50 litu. aisku butu paemes ir 30, jei izuliu veidu pasakytum "sorry, tik tiek galiu duoti", bet dar ne paskutinis sl'as lietuvoje ir siaip zmogelis kvalifikuotas ir liaudies pasaku neseka, uz ka reikia ji pagerbti bent jau piniginiu pavidalu. > Mano suvokimu problemos diagnozavimas elementariu "paziurejimu" turi buti > itrauktas i remonto ikainiu tarifa. O tai kad meistras sugeba per 2 > minutes tik paziurejes kazka pasakyti turetu buti jo konkurencinguma > didinantis dalykas. Ir tik papildomas aparaturos panaudojimas turi buti > apmokestinamas papildomai. kiekvienas sprendzia pagal save, kaip isnaudoti efektyvuma, ar per dideli operaciju kieki, ar per resursu taupyma. > O kad matsuda neislaiko konkurencijos per ikainius ir del to bega > klientai - manau tik ju paciu problema. Del to 60lt sutarimo su klientu > niekada neatsiras. Is esmes prarastas klientas amziams. true, bet konkurencija kainomis ne vienintelis konkurencijos budas. jei jie i taupos megejus nesiorientuoja, tai anoks cia praradimas.