nelabai, toyotos D4D sistema davikliu klaidingu parametru atzvilgiu tarmoznuta. Atjungi koki datcika, tai gan nemazai laiko jai prireikia, kol apsiziuri, kad jis atjungtas. Tuo atzvilgiu slykstokai dirba, ir dar slyksciau, jei koks daviklis ant numirimo ribos, tai variklis kaip ir negraziai dirba, o del ko ilgokai neimeta klaidos, realiam laike ziurint parametrus islenda grazuolis markatas "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message news:icea1v$2k0$1@trimpas.omnitel.net... > jei sukimo metu raile butu per mazas slegis, degtu skydelyje checkas ? > > "markatas" wrote in message news:ice6g5$uag$1@trimpas.omnitel.net... > > jungt ant kompo ir starterio sukimo metu ziureti koki slegi rodo > lineikoje, > tada toliau jau galima mastyti kas ir kaip > > markatas > > "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message > news:ice531$spm$1@trimpas.omnitel.net... >> pries tai variklis dirbo gerai, todel kad siurblys sugedo, tai maziausiai >> tikiu. kuriant gal kazkiek ir bando kabint, bet normaliai neuzsikuria. >> orinom taip kaip parasei, bet arba oro lieka, arba beda ne ore :) prie >> purkstuku dirbom ne steriliai, bet tvarkingai, buvo padeti I stalciu, bet >> kita kart mausim I kandonus, kad ramiau butu :) voztuvai hidrauliniai, >> degimas 100% geras, tik tempejas man itarimu kele, bet manau tai itakos >> darbui neturetu turet. ant eterio uzsikuria ir dirba, pasibaigus eteriui >> uzgesta. kompresija po 25. purkstukai visi savo vietose ir laidai >> pajungti tie patys. davikliai visi pajungti. manau kompas butu mates, jei >> slegio nebutu, bet ne as prie tos masinos dirbu todel kas buvo su >> kompiuteristais sneketa tiksliai nezinau.. >> >> dar klausimas - sukeitus purkstukus arba laidus vietom - yra sansu kad >> visai nesikurtu ? manau ten kalibracija ne tokio lygio, galetu negraziai >> dirbt/daug ryt ar pan, bet uzsikurt turetu. kaip manot ? dar kartoju kad >> surinkta tikrai viskas I savo vietas, bet cia siaip idomu :) > >