nu tai čia jau panašus scenarijus kaip su subj. tojota "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message news:icftvj$fgk$1@trimpas.omnitel.net... > na kiti sugeba keisdami abs davikli atjungti ABS'o kompa, ijungti degima > ir dar pasukineti vaira, ir ypatingai retais atvejais tenka pervesti > logina, nu bet ant tiek retai to prireikia, kad .. :) > > markatas > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:icftdn$eed$1@trimpas.omnitel.net... >> dėl loginų ko tai abejoju, o visa kita - greičiausiai ESP inicializavimo >> procedūra.... >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:icfrlg$bai$1@trimpas.omnitel.net... >>> ir nereikia atlikinėti keistų ritualų norint tiesiog pajungti kokį naują >>> bloką ar daviklį. Pvz VAG'e pakeiti abs daviklį ir turi priprogramuoti >>> visą stabdžių ECU, o kad tai padaryti turi įvesti vieną loginą, įvesti >>> kitą, pasukioti vaira, pavažiuoti, sustoti, vėl pavažinėti ir t.t. Ir >>> tai dar gali pavykti, o gali ir ne. >>> >>>> bet uztai tojotose daug navarotu, jos patikimos ir pigios! >>>> >>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message >>>> news:icego2$b40$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nelabai, toyotos D4D sistema davikliu klaidingu parametru atzvilgiu >>>>> tarmoznuta. Atjungi koki datcika, tai gan nemazai laiko jai prireikia, >>>>> kol apsiziuri, kad jis atjungtas. Tuo atzvilgiu slykstokai dirba, ir >>>>> dar slyksciau, jei koks daviklis ant numirimo ribos, tai variklis kaip >>>>> ir negraziai dirba, o del ko ilgokai neimeta klaidos, realiam laike >>>>> ziurint parametrus islenda grazuolis >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message >>>>> news:icea1v$2k0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> jei sukimo metu raile butu per mazas slegis, degtu skydelyje checkas >>>>>> ? >>>>>> >>>>>> "markatas" wrote in message news:ice6g5$uag$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> jungt ant kompo ir starterio sukimo metu ziureti koki slegi rodo >>>>>> lineikoje, >>>>>> tada toliau jau galima mastyti kas ir kaip >>>>>> >>>>>> markatas >>>>>> >>>>>> "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:ice531$spm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> pries tai variklis dirbo gerai, todel kad siurblys sugedo, tai >>>>>>> maziausiai tikiu. kuriant gal kazkiek ir bando kabint, bet normaliai >>>>>>> neuzsikuria. orinom taip kaip parasei, bet arba oro lieka, arba beda >>>>>>> ne ore :) prie purkstuku dirbom ne steriliai, bet tvarkingai, buvo >>>>>>> padeti I stalciu, bet kita kart mausim I kandonus, kad ramiau butu >>>>>>> :) voztuvai hidrauliniai, degimas 100% geras, tik tempejas man >>>>>>> itarimu kele, bet manau tai itakos darbui neturetu turet. ant eterio >>>>>>> uzsikuria ir dirba, pasibaigus eteriui uzgesta. kompresija po 25. >>>>>>> purkstukai visi savo vietose ir laidai pajungti tie patys. davikliai >>>>>>> visi pajungti. manau kompas butu mates, jei slegio nebutu, bet ne as >>>>>>> prie tos masinos dirbu todel kas buvo su kompiuteristais sneketa >>>>>>> tiksliai nezinau.. >>>>>>> >>>>>>> dar klausimas - sukeitus purkstukus arba laidus vietom - yra sansu >>>>>>> kad visai nesikurtu ? manau ten kalibracija ne tokio lygio, galetu >>>>>>> negraziai dirbt/daug ryt ar pan, bet uzsikurt turetu. kaip manot ? >>>>>>> dar kartoju kad surinkta tikrai viskas I savo vietas, bet cia siaip >>>>>>> idomu :) >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> > > >