Tema: Re: kuro sistemos nuorinimas tojotai
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-11-23 12:33:52
nu tai čia jau panašus scenarijus kaip su subj. tojota

"markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message 
news:icftvj$fgk$1@trimpas.omnitel.net...
> na kiti sugeba keisdami abs davikli atjungti ABS'o kompa, ijungti degima 
> ir dar pasukineti vaira, ir ypatingai retais atvejais tenka pervesti 
> logina, nu bet ant tiek retai to prireikia, kad .. :)
>
> markatas
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:icftdn$eed$1@trimpas.omnitel.net...
>> dėl loginų ko tai abejoju, o visa kita - greičiausiai ESP inicializavimo 
>> procedūra....
>>
>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
>> news:icfrlg$bai$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ir nereikia atlikinėti keistų ritualų norint tiesiog pajungti kokį naują 
>>> bloką ar daviklį. Pvz VAG'e pakeiti abs daviklį ir turi priprogramuoti 
>>> visą stabdžių ECU, o kad tai padaryti turi įvesti vieną loginą, įvesti 
>>> kitą, pasukioti vaira, pavažiuoti, sustoti, vėl pavažinėti ir t.t. Ir 
>>> tai dar gali pavykti, o gali ir ne.
>>>
>>>> bet uztai tojotose daug navarotu, jos patikimos ir pigios!
>>>>
>>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
>>>> news:icego2$b40$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nelabai, toyotos D4D sistema davikliu klaidingu parametru atzvilgiu 
>>>>> tarmoznuta. Atjungi koki datcika, tai gan nemazai laiko jai prireikia, 
>>>>> kol apsiziuri, kad jis atjungtas. Tuo atzvilgiu slykstokai dirba, ir 
>>>>> dar slyksciau, jei koks daviklis ant numirimo ribos, tai variklis kaip 
>>>>> ir negraziai dirba, o del ko ilgokai neimeta klaidos, realiam laike 
>>>>> ziurint parametrus islenda grazuolis
>>>>>
>>>>> markatas
>>>>>
>>>>> "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:icea1v$2k0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> jei sukimo metu raile butu per mazas slegis, degtu skydelyje checkas 
>>>>>> ?
>>>>>>
>>>>>> "markatas"  wrote in message news:ice6g5$uag$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> jungt ant kompo ir starterio sukimo metu ziureti koki slegi rodo 
>>>>>> lineikoje,
>>>>>> tada toliau jau galima mastyti kas ir kaip
>>>>>>
>>>>>> markatas
>>>>>>
>>>>>> "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:ice531$spm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> pries tai variklis dirbo gerai, todel kad siurblys sugedo, tai 
>>>>>>> maziausiai tikiu. kuriant gal kazkiek ir bando kabint, bet normaliai 
>>>>>>> neuzsikuria. orinom taip kaip parasei, bet arba oro lieka, arba beda 
>>>>>>> ne ore :) prie purkstuku dirbom ne steriliai, bet tvarkingai, buvo 
>>>>>>> padeti I stalciu, bet kita kart mausim I kandonus, kad ramiau butu 
>>>>>>> :) voztuvai hidrauliniai, degimas 100% geras, tik tempejas man 
>>>>>>> itarimu kele, bet manau tai itakos darbui neturetu turet. ant eterio 
>>>>>>> uzsikuria ir dirba, pasibaigus eteriui uzgesta. kompresija po 25. 
>>>>>>> purkstukai visi savo vietose ir laidai pajungti tie patys. davikliai 
>>>>>>> visi pajungti. manau kompas butu mates, jei slegio nebutu, bet ne as 
>>>>>>> prie tos masinos dirbu todel kas buvo su kompiuteristais sneketa 
>>>>>>> tiksliai nezinau..
>>>>>>>
>>>>>>> dar klausimas - sukeitus purkstukus arba laidus vietom - yra sansu 
>>>>>>> kad visai nesikurtu ? manau ten kalibracija ne tokio lygio, galetu 
>>>>>>> negraziai dirbt/daug ryt ar pan, bet uzsikurt turetu. kaip manot ? 
>>>>>>> dar kartoju kad surinkta tikrai viskas I savo vietas, bet cia siaip 
>>>>>>> idomu :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>
>